Technika i układ napędowy
Zastosowana zmodernizowana oś przednia umożliwia szybszą reakcję podczas skrętu. Dostępna jest również opcja SuperSteer, która zmniejsza promień zawracania i ułatwia manewrowanie, szczególnie w pracy z ładowaczem.
Nowa przekładnia z funkcją brake-to-clutch (Dynamic StopStart) pozwala na zatrzymywanie i ruszanie przy użyciu jednego pedału. 12F/12R Electronic Power Shuttle umożliwia płynną zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła, z możliwością regulacji poziomu agresywności w zależności od zadania. Opcjonalnie dostępna jest pompa hydrauliczna o wydajności 82 l/min oraz nowy przedni WOM z mokrym sprzęgłem.
Komfort operatora w kabinie
W kabinie wprowadzono nowe rozwiązania poprawiające wygodę: ergonomiczne sterowniki, w tym przełącznik kierunku jazdy w formie rocker switch, cyfrowy wyświetlacz automatycznie dostosowuje jasność do warunków otoczenia. Od 2026 roku dostępna będzie także elektroniczna kontrola tylnego TUZ Lift-O-Matic.
Widoczność poprawia zmodyfikowany układ wydechowy w kształcie litery U. Zbiornik paliwa o pojemności 130 litrów wydłuża czas pracy między tankowaniami, a dodatkowo zwiększa prześwit i poprawia widok w kierunku przednim. Opcjonalne reflektory LED i lampa ostrzegawcza podnoszą poziom bezpieczeństwa.
Łączność i rozwiązania cyfrowe
Modele T5S mogą być wyposażone w fabryczne systemy telematyczne i portal FieldOps, który umożliwia zdalny dostęp do danych o pracy maszyny. Dostępne jest także złącze ISOBUS kl. II do wymiany informacji z maszynami towarzyszącymi. Od 2026 roku ciągniki będzie można zamówić z elektrycznym systemem autoguidance, kompatybilnym z wyświetlaczem IntelliView IV Plus i układem DirecSteer.
Premiera i dostępność
Nowe T5S zostaną zaprezentowane podczas targów Sommet de l’Elevage w Clermont-Ferrand (7–10 października 2025). Sprzedaż w sieci dealerskiej rozpocznie się w pierwszej połowie 2026 roku.