Zdaniem producenta nowa przednia oś poprawia reakcję układu kierowniczego i zwrotność, Opcja dodatkowej osi SuperSteer zmniejsza promień skrętu. Przekładnia oferuje funkcję „break to clutch”, umożliwiającą zatrzymanie i ruszenie ciągnika bez użycia sprzęgła, a elektroniczny rewers pozwala płynnie zmieniać kierunek jazdy z regulacją agresywności. Opcjonalna pompa hydrauliczna o wydajności 82 l/min oraz nowy przedni wał odbioru mocy z mokrym sprzęgłem zwiększają wydajność i obniżają poziom hałasu.
Nowoczesna kabina
Ergonomia kabiny została poprawiona poprzez nowe, intuicyjne sterowanie, cyfrowy zestaw wskaźników z automatyczną regulacją jasności oraz nowy przełącznik wahadłowy do obsługi ładowacza i zmiany kierunku jazdy. Umiejscowienie układu wydechowego w kształcie litery U oraz zbiornik paliwa o pojemności 130 l poprawiają widoczność operatora z przodu i zwiększają prześwit maszyny, a nowe oświetlenie LED poprawia bezpieczeństwo pracy.
Ciągniki T5S oferują również funkcje łączności i telematyki. Opcjonalny system FieldOps umożliwia monitorowanie parametrów maszyny i lokalizacji w czasie rzeczywistym. Złącze ISOBUS klasy II pozwala na wymianę danych między ciągnikiem a narzędziami, a od 2026 r. dostępna będzie fabryczna wersja systemu Autoguidance kompatybilna z wyświetlaczem IntelliView IV Plus i systemem DirecSteer.
Modele T5S zostały zaprezentowane podczas targów Sommet de l’Elevage w Clermont-Ferrand i będą dostępne u dilerów w pierwszej połowie 2026 roku.