Finlandia
W Finlandii sprzedaż ciągników spada o ponad 7%. Najbardziej dotknięta jest lokalna marka Valtra, której udział rynkowy spada poniżej 40% (556 sztuk, -15,2%). John Deere zyskuje lekko (130 sztuk, +3,2%), a Fendt znacząco się umacnia (129 sztuk, +44,9%).
Wysokie wzrosty notują także Massey Ferguson (+29,6%) i Iseki (+25%). Średnia moc nowych rejestracji rośnie do 204 KM. Segment 205–270 KM pozostaje dominujący – Valtra ma tu ponad 50% udziału.
Dania
W Danii trend spadkowy z 2023 roku (ponad 12%) utrzymuje się, ale tempo spadku maleje – w 2024 roku liczba rejestracji ciągników powyżej 40 KM zmniejsza się tylko o 4,5% (1547 jednostek). Liderem zostaje New Holland – 347 sztuk, wzrost o 43,4%. Fendt podwaja sprzedaż (213 sztuk, +106,8%), a John Deere notuje drastyczny spadek – tylko 122 ciągniki (-71%).
Case IH, Deutz-Fahr, Massey Ferguson i Valtra utrzymują stabilność lub umiarkowany wzrost. Na uwagę zasługuje McCormick, który zwiększa sprzedaż z 5 do 19 sztuk.
Litwa
Sprzedaż ciągników w Litwie spada o 23,2%, do 747 jednostek. Segment powyżej 50 KM traci 26,6% (561 sztuk), natomiast ciągniki kompaktowe (<50 KM) spadają tylko o 10,6% i stanowią już 25% rynku.
John Deere pozostaje liderem (108 sztuk), mimo największego spadku w liczbach bezwzględnych (–90 sztuk). Valtra traci połowę wolumenu, Massey Ferguson awansuje na drugie miejsce (83 sztuki). Duże wzrosty notują Kioti (+57,6%), TYM (+100%), Steyr (+70%), Fendt (+22,2%).