Pierwszy z nich to zestaw nawigacyjny przeznaczony do różnych maszyn rolniczych, bazujący na modelu AT2, z wprowadzonymi zmianami w sprzęcie i oprogramowaniu. Funkcje systemu obejmują generowanie linii prowadzących i tramlinów na trasach prostych, zakrzywionych, obrotowych i mieszanych, z możliwością przesuwania linii i pozycji pojazdu, by dopasować się do warunków pola. System oferuje inteligentne zawracanie (Smart U-turn), które planuje optymalną ścieżkę zawracania, zmniejszając długość manewru nawet o 30%. Możliwe jest też diagonalne bronowanie na polach wielokątnych z wykorzystaniem wygenerowanych obrzeży (headlands) na podstawie granic pola. Integracja z systemem zarządzania gospodarstwem (FMS) umożliwia monitorowanie pól, pojazdów, narzędzi oraz zapisów operacyjnych w czasie rzeczywistym. System obsługuje 31 języków, transfer danych GIS oraz posiada tryby pracy: ultra-niska prędkość (precyzyjne operacje), tryb demo (testy i szkolenia) oraz tryb rejestracji (zapisywanie danych).
Terminal sterujący ma ekran 12,1 cala (dotykowy, pojemnościowy) i pamięć 4 GB RAM. Zasilany jest napięciem 9–36 V. Terminal wyposażony jest w Wi-Fi oraz komunikację radiową, satelitarną i 4G. Odbiornik GNSS obsługuje systemy GPS (L1C/A, L1C, L2P(W), L2C, L5), GLONASS (L1, L2), BDS (B1I, B2I, B3I, B1C, B2a), Galileo (E1, E5a, E5b) oraz SBAS. Jego napięcie robocze to 9–36 V. Elektryczna kierownica pracuje na napięciu 12 V lub 24 V. Antena radiowa działa w zakresie częstotliwości 410-470 MHz lub 902–928 MHz.
FJD AH2/AH2
Zestaw AH2 reguluje hydrauliczny układ kierowniczy, zapewniając dokładność kierowania do 2,5 cm bez wymiany oryginalnej kierownicy. Przeznaczony jest do dużych pojazdów i pracy w trudnych warunkach terenowych. Dostępne są wyświetlacze 10-calowe (standardowy) oraz 12-calowe (AH2 Max) z większym obszarem widzenia i obsługą podzielonego ekranu. Instalacja przebiega bez konieczności wymiany kierownicy ciągnika. Układ oferuje cztery opcje zaworów hydraulicznych dopasowanych do różnych modeli i systemów hydraulicznych. Jest kompatybilny z większością pojazdów o dużej mocy. Parametry techniczne: zasilanie 9-36 V. Terminal sterujący dostępny jest w wersjach 10" i 12" z modułem sieciowym 4G/3G/2G. Odbiornik GNSS obsługuje systemy GPS, GLONASS, BDS, Galileo oraz QZSS.
FJD AS2 Max/AS2
System FJD AS2 przeznaczony jest do pojazdów fabrycznie przygotowanych do automatycznego kierowania. Obsługuje komunikację CANBUS oraz sterowanie bez CANBUS. Sterowanie zaworami hydraulicznymi odbywa się bezpośrednio z kabiny, bez konieczności wymiany kierownicy ani montażu dodatkowych zaworów. Terminal dotykowy dostępny jest w wersjach 10- i 12-calowych z obsługą podzielonego ekranu. System jest zintegrowany z odbiornikiem GNSS. Obsługiwane tryby prowadzenia to linie proste, krzywe, punkty obrotowe, bronowanie, linie technologiczne oraz automatyczne zawracanie (U-turn). Dokładność pozycjonowania sięga 2,5 cm przy korzystaniu z sieci RTK lub stacji bazowej. System obsługuje także systemy PPP i SBAS o dokładności do kilkudziesięciu centymetrów.
System współpracuje z różnymi maszynami rolniczymi, umożliwiając sterowanie zarówno przez CANBUS, jak i sygnały PWM. Zasilanie wynosi 9-36 V, a komunikacja odbywa się za pomocą 4G, 3G lub 2G. System jest kompatybilny z zaworami marek Hydac, Eaton, Rexroth, Parker i Bucher.