Uniwersalne opony Virat

Data publikacji:
 Aktualności Wyróżniona aktualność     Nagłówek

Firma Apollo Tyres zaprezentowała w obecności rolników i partnerów biznesowych podczas premiery w Chandigarh, w północnej części Indii, opony rolnicze nowej generacji. Pod względem zastosowań nowa gama opon o nazwie Virat jest wszechstronna i zapewnia bardzo dobre osiągi zarówno w segmencie opon rolniczych, jak i ciężarowych. Ogumienie z tej serii dostępne jest zarówno w wersji przedniej, jak i tylnej.

Nowa opona Apollo Virat została opracowana jako produkt uniwersalny, który zapewnia dużą przyczepność i długą żywotność zarówno na miękkim, jak i twardym podłożu. Opony Virat - wyposażone w 20 lameli - nie tylko zwiększają wydajność ciągników i skracają czas ich przestojów, ale także pasują do estetyki nowych modeli ciągników. 

Podczas premiery Rajesh Dahiya, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu (Indie, SAARC i Oceania), Apollo Tyres, powiedział:

– Przed opracowaniem tego produktu wzięliśmy pod uwagę głos naszych głównych klientów - rolników. Zarówno w rolnictwie, jak i transporcie podstawowym wymogiem jest trakcja, którą porównaliśmy z najlepszymi w branży. Atrakcyjność wizualna nowej serii Virat odpowiada estetycznym wymaganiom stylowych ciągników nowej generacji i rolników nowej generacji.

W oponach Virat zastosowano więcej gumy w strefie ścierania, co zapewnia równomierne zużycie i dłuższą żywotność opony. Zakrzywiona geometria lameli i bardziej zaokrąglony profil rowków w kierunku barku zapewnia szybsze usuwanie błota z przestrzeni między lamelami, co przekłada się na lepszą przyczepność. Podwójnie stożkowa konstrukcja lameli sprawia, że opona jest mniej podatna na przebicia, co skraca czas przestojów.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.