Aktualności

TÜV Rheinland wprowadza certyfikat jakości Q-Mark dla robotów koszących

Data publikacji:

TÜV Rheinland uruchomił nowy system certyfikacji jakości Q-Mark dla robotów koszących. W odróżnieniu od dotychczasowych badań skupiających się głównie na bezpieczeństwie, nowy system obejmuje również ocenę parametrów użytkowych i technicznych. Pierwszy certyfikat Q-Mark przyznano modelowi Navimow firmy Segway.

    TÜV Rheinland wprowadza certyfikat jakości Q-Mark dla robotów koszących

Proces certyfikacji opiera się na czterech głównych kryteriach: efektywności koszenia, zarządzaniu energią, zdolnościach nawigacyjnych oraz łatwości obsługi. Zintegrowane technologie, takie jak zaawansowane czujniki wykrywania przeszkód, inteligentne algorytmy nawigacyjne i zoptymalizowane systemy zarządzania energią, są kluczowe dla wydajności robotów koszących wyjaśnia Frank Holzmann, odpowiedzialny za globalne testy urządzeń elektrycznych w TÜV Rheinland.

Urządzenia, które przechodzą nasze rygorystyczne testy, potwierdzają swoją jakość i otrzymują oznaczenie Q-Mark dodaje Marc Zaplin, menedżer regionalny ds. testowania produktów elektrycznych. – Q-Mark to dowód jakości dla producentów i sygnał zaufania dla konsumentów, którzy poszukują technicznie zaawansowanych i efektywnych robotów koszących.

Certyfikacja opiera się na procedurze oznaczonej jako „2PfG Q2892”. Szczegółowe wyniki testów poszczególnych modeli są dostępne w publicznej bazie danych Certipedia po wpisaniu kodu „Q2892”.

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.