Technika

Hale na Bale stawiają na rozwój i innowacje

Data publikacji:

Firma Progress Engineering, oferująca na naszym rynku produkty pod dobrze znaną marką Hale na Bale działa od końca lat 90. Początkowo specjalizowała się w tunelach foliowych, jednak z czasem właściciele dostrzegli potencjał w konstrukcjach łukowych, szczególnie z przeznaczeniem dla rolnictwa.

    Hale na Bale stawiają na rozwój i innowacje

– Zaczynaliśmy od tuneli foliowych, ale szybko zdecydowaliśmy się także na hale łukowe. Okazało się, że mają one duży potencjał w zastosowaniach rolniczych - mówi Paweł Zatorski, przedstawiciel firmy.

Zdaniem firmy zainteresowanie halami rośnie z roku na rok, zarówno ze strony dużych, jak i mniejszych gospodarstw.

– Widzimy duży progres - zarówno pod względem siły nabywczej rolników, jak i ogólnej chłonności rynku – ocenia Zatorski. 

– To budynki znacznie tańsze niż konstrukcje tradycyjne, dzięki czemu producenci mogą zaoszczędzić sporo środków, nie tracąc przy tym funkcjonalności. Często nawet zyskują.

Zwraca uwagę m.in. na specyfikę hal łukowych: wysokość, przewiewność, naturalne oświetlenie i powstający mikroklimat, który korzystnie wpływa na warunki utrzymania zwierząt. 

– Komfort zwierząt, większa ilość światła, lepsza wentylacja - to wszystko przekłada się na lepsze przyrosty dzienne i wyższą produkcję mleka przy niższych kosztach

Dobry klimat do budowy hal

Obserwowana jest rosnąca obecność takich obiektów w krajobrazie wiejskim. 

– Hale są coraz częściej widoczne nie tylko w dużych gospodarstwach, ale i mniejszych. To trend, który się umacnia. Widzimy w tym szansę rozwoju i staramy się też dzielić naszą wiedzą z rolnikami. Firma pozytywnie ocenia wyniki sprzedaży w ostatnich latach. Ubiegły rok był jednym z najlepszych. Obecny również zaczął się bardzo dobrze - spodziewamy się większej liczby zrealizowanych obiektów i lepszych wyników finansowych.

Choć głównym odbiorcą wciąż pozostaje rynek krajowy, firma rozwija również eksport.

– Działamy na terenie całej Polski, ale też poza granicami kraju. Eksportujemy nasze hale na wszystkie kontynenty - obecnie kilkanaście procent produkcji trafia za granicę – dodaje Paweł Zatorski.

Firma planuje kolejne inwestycje jeszcze w tym roku i rozważa rozwój działalności w nowych obszarach w perspektywie najbliższych lat. Regularnie uczestniczy także w wydarzeniach branżowych, takich jak tegoroczne Zielone Agro Show.

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.