Artykuł

Wielka Gra

Wielka Gra

Firma Schaeffler uruchomiła nową akcję pod nazwą „Wielka Gra”. Jest to konkurs edukacyjno-wiedzowy przeznaczony - po raz pierwszy - nie tylko dla użytkowników portalu REPXPERT.

Zobacz także: Innowacyjny oprysk w sadach

Startujemy z trzecią akcją promocyjną w tym roku skierowaną do naszych klientów - mechaników samochodowych – mówi Joanna Ciszewska, odpowiedzialna za marketing w Schaeffler Polska. Uczestnicy akcji mają szanse w łatwy sposób zdobyć nagrodę, która przyda im się w serwisie samochodowym, choć nie tylko. Zasady gry są bardzo proste. Aby wygrać nagrodę wystarczy prawidłowo odpowiedzieć na pytanie konkursowe, wybrać ulubioną nagrodę z dostępnych na ekranie, wypełnić prawidłowo formularz zgłoszeniowy z danymi i kliknąć „Wyślij”. Potem należy tylko kliknąć w link potwierdzający udział w akcji, który przyjdzie na skrzynkę mailową i oczekiwać na nagrodę.

Akcja promocyjna realizowana jest do końca grudnia 2020 r. lub do wyczerpania zapasów nagród. Skierowana jest do przedsiębiorców, którzy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej prowadzą warsztat samochodowy lub świadczą inne usługi związane z naprawą lub konserwacją pojazdów.


Reklama
Powiązane artykuły