Aktualności

John Deere - aktualizacja centrum operacyjnego

Data publikacji:

Firma John Deere nieustannie rozwija Operations Center, przyjazną aplikację, dzięki której rolnicy i usługodawcy mogą zarządzać danymi swojego gospodarstwa w dowolnym miejscu i czasie nawet z pozycji komputera lub smartfona. Najnowsze aktualizacje spowodowały uproszczenie interfejsu i umożliwiły bezproblemowe wprowadzanie danych z floty mieszanej - z rozwiązania tego korzysta już ponad 250 użytkowników na całym świecie.

Zobacz także: Nowy Triotrac M

Dzięki nowej funkcji wystarczy tylko kilka kliknięć, aby dostosować wszystkie procesy w Operations Center nawet po zakończeniu prac terenowych. Umożliwia to rolnikom zarządzać operacjami w taki sam elastyczny sposób, jak w przypadku dziennika polowego zwykle prowadzonego w ciągniku.

W bardzo łatwy sposób można przeprowadzić ręczną korektę niewłaściwie wprowadzonych danych - np. udokumentowania niewłaściwej odmiany uprawy.

– Dalsze poprawki są również możliwe dla uprawianej powierzchni, ilości i specyfiki stosowanych środków ochrony roślin, mieszanin zbiornikowych czy też informacji dotyczącej roku zbioru i kalibracji plonu na kombajnie. Korzystając z bezpłatnej aplikacji MyOperations, operatorzy mogą również dodawać dane w przypadku gdyby operator zapomniał uruchomić dokumentację lub jeśli maszyna z jakichkolwiek powodów nie jest w stanie zbierać danych – wyjaśnia Karol Zgierski z John Deere Polska...

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 23/2020 - zamów:

bezpłatny egzemplarz prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.