[ATR] Nowości Trioliet

Trioliet - nowy Triotrac M

Data publikacji:

W 2021 r. w ofercie firmy Trioliet pojawi się nowy, samojezdny wóz paszowy Triotrac M o pojemności zbiornika 14 m³. Triotrac M to kompaktowy paszowóz, wyjątkowo zwrotny przez co bardzo dobrze sprawdzi się w ciasnych przestrzeniach i niskich budynkach inwentarskich. Niewielki promień skrętu oraz możliwość kierowania 4 kołami dodatkowo ułatwiają manewrowanie pojazdem.

Zobacz także: Sprzedaż na rynki pozaunijne

Główną zaletą nowego samojezdnego wozu paszowego jest to, że jest maszyną wielofunkcyjną. Do obsługi tradycyjnego paszowozu zawieszanego niezbędne są ciągnik z ładowaczem czołowym czy ładowarka teleskopowa. Triotrac M sam ładuje i waży komponenty paszowe oraz miesza wysokiej jakości paszę. Dodatkowo mieszalnik można też wyposażyć w dmuchawę do słomy. Moduł do ścielenia słomy umieszczony jest wówczas z tyłu maszyny.

Co w wyposażeniu

Jednostką napędową paszowozu Triotrac M jest silnik JCB o mocy 176 KM, który spełnia wymagania europejskiej normy emisji spalin Stage V. Hydrostatyczny mechanizm napędowy w połączeniu z przekładnią Powershift umożliwia Triotrakowi łatwe pokonywanie długich dystansów, z prędkością do 35 km/h przy niewielkim zużyciu paliwa.

Paszowóz Triotrac M posiada hydrauliczne zawieszenie osi przedniej oraz sprężynowe tylnej. Standardowo wyposażenie obejmuje też tylne koła skrętne, a opcjonalnie dostępny jest napęd na 4 koła. Zastosowane ogumienie to opony w rozmiarze 315/80 R 22.5.

Paszowóz Triotrac M wyposażono w pionowy ślimak. Pasza jest ładowana do rotora ładującego za pomocą układu tnąco-ładującego, gdzie jest jednocześnie transportowana do komory mieszającej.  Zamiast frezu wykorzystano nóż tnący, którym można pobrać paszę z wysokości maksymalnie 4,5 m, szerokość cięcia wynosi 1,85 m, a głębokość 0,4 m.

Przygotowywana pasza jest ważona na rotorze ładującym, dzięki czemu kierowca może załadować dokładną ilość używanych komponentów, a komputer wagowy Triotronic 7600T z ekranem dotykowym umożliwia precyzyjne ustalanie dawek. Dużą zaletą układu roboczego jest również to, iż nie powoduje nadmiernego nagrzewania się paszy, przez co zachowuje ona więcej wartości odżywczych. Podawanie paszy realizowane jest za pomocą dwóch otworów bocznych w wersji ZK lub za pomocą przenośnika poprzecznego w modelu AL.

Wysokość kabiny operatora może być regulowana hydraulicznie w zależności od trybu pracy lub na czas transportu. Wyposażenie paszowozu obejmuje ponadto tempomat, kamerę cofania, klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka, podgrzewaną szybę przednią, fotel z zawieszeniem pneumatycznym, system Remote do usług zdalnych oraz radio.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.