Na przestrzeni ostatnich 12 lat przychody firmy wzrosły ponad dwukrotnie. Natomiast jeszcze większą dynamikę odnotował dział maszyn, na co wpłynęła także rosnąca z roku na rok sprzedaż części zamiennych oraz rozwój działu serwisowego. Kolejnym istotnym wydarzeniem w historii firmy było utworzenie w 2017 r. oddziału w miejscowości Skibniew - Podawce na Mazowszu, co związane było z intensywnym przesuwaniem naszej działalności w kierunku północnym - na obszar wschodniego Mazowsza.
Niedługo później, w związku z reorganizacją sieci sprzedaży koncernu AGCO, rozpoczęliśmy obsługę marki Fendt - wymienia najważniejsze etapy rozwoju firmy Robert Makówka, prezes zarządu spółki Agronom. – Decyzja ta wiązała się z koniecznością rezygnacji z niektórych marek takich jak Krone czy Horsch, ale z drugiej strony otworzyła pełen portfel produktów z tym logo. Od tego czasu staramy się organicznie rozwijać rok po roku. W efekcie jesteśmy już coraz bardziej identyfikowani na rynku również w ramach nowych barw – dodaje.
Obowiązki i wyzwania
Rzecz jasna wymaga to dużego wysiłku organizacyjnego - począwszy od spełnienia wymogów standaryzacyjnych koncernu - w tym dotyczących obrandowania, poprzez kwestie wyposażenia, serwisu, działu części czy handlowców....