Vogelsang z jednej strony kładzie duży nacisk na jakość swoich urządzeń, z drugiej zaś – na sprawny serwis, dzięki któremu maszyny do aplikacji gnojowicy z tym znakiem cieszą się dużym uznaniem na rynku. – Od lat dbamy o to, by nasze maszyny były proste w obsłudze i serwisowaniu. Klienci doceniają szybki dostęp do części, dokumentacji technicznej w języku polskim oraz sprawnie działający serwis – podkreśla Rafał Frankl, dyrektor techniczny w firmie Vogelsang.
Aby być jeszcze bliżej klientów, firma rozbudowuje sieć serwisową. Oprócz głównej siedziby w Rzeplinie pod Wrocławiem, Vogelsang posiada oddziały w Wielkopolsce (Września) oraz na Podlasiu (Zambrów). Dodatkowo przedstawiciele handlowi są rozmieszczeni w całym kraju, co pozwala na szybki kontakt i sprawne reagowanie na potrzeby rolników.
Vogelsang stawia na dalszy rozwój serwisu i logistyki, aby zapewnić klientom jeszcze lepszą obsługę. – Dzisiaj rolnicy oczekują szybkiej reakcji i wsparcia technicznego na każdym etapie eksploatacji maszyny. Chcemy spełniać te oczekiwania i oferować sprzęt najwyższej jakości – podsumowuje Frankl.