Aktualności

Konsolidacja działalności i wzmocnienie sieci Interhandler w Polsce

Data publikacji:

Podczas konferencji na targach Agro Show firma Interhandler przedstawiła zmiany organizacyjne oraz plany rozwoju marek Kioti i JCB Tools.

    Konsolidacja działalności i wzmocnienie sieci Interhandler w Polsce

Konsolidacja i nowe oddziały

Dyrektor handlowy Tomasz Wegner poinformował, że spółka zakończyła proces konsolidacji marek Interhandler i Agrihandler. Dzięki temu firma zyskała trzy nowe oddziały i obecnie posiada 19 placówek w całej Polsce. – Jesteśmy silniejsi i bliżej klientów. Naszym priorytetem pozostaje obsługa i jakość serwisu – podkreślił Wegner. – Zmiany pozwoliły nam na większe skupienie działalności i wzmocnienie zespołu sprzedaży i serwisu.

Dynamiczny rozwój marki Kioti

Dyrektor marki Kioti, Bartosz Sołtyszewki, przedstawił wyniki ostatniego roku. W Polsce działa obecnie 16 aktywnych dilerów, a udział marki w rynku wzrósł o 229% rok do roku. – Polska to dla Kioti Europe bardzo ważny rynek. Zrealizowaliśmy 25 wydarzeń targowych i rozwijamy sieć sprzedaży w segmencie ciągników 50-70 KM – dodał Sołtyszewki.

Nowości produktowe

Konferencja pokazała cztery premiery marki Kioti:

- CS30 - najmniejszy model w ofercie, z nową kabiną, klimatyzacją i poprawioną ergonomią, idealny do lekkich prac komunalnych, sadowniczych i w mniejszych gospodarstwach.

- HX140 - zmodernizowany ciągnik o mocy 140 KM, z nowym wyświetlaczem w kabinie i wzmocnioną hydrauliką, zapewniający większą wydajność w cięższych pracach polowych.

- Odświeżona stylistyka - nowy design ciągników i elementy wyposażenia kabin poprawiają komfort operatora i nadają maszynom nowoczesny wygląd.

- RT100 - robot autonomiczny zaprezentowany po raz pierwszy w Polsce, umożliwiający samodzielną pracę w gospodarstwach rolnych i realizację wybranych zadań w terenie.

Marka zaprezentowała również nową kampanię wizerunkową Wataha Kioti, której narratorką jest Krystyna Czubówna.

Nowości w ofercie JCB Tools

Z kolei dyrektor marki JCB Tools, Izabela Ostrowska, przypomniała, że w ubiegłym roku firma wprowadziła urządzenia spalinowe. W tym roku oferta została rozszerzona o elektronarzędzia dla profesjonalistów, m.in. wiertarki, klucze udarowe i szlifierki.
Produkty są dostępne w 31 punktach sprzedaży, a firma rozwija zaplecze serwisowe oraz programy wsparcia finansowego.

Kierunek: wzmocnienie i rozwój

Konferencja pokazała, że Interhandler stawia na stabilizację, bliski kontakt z klientem i rozwój oferty. – To pozytywna zmiana – jesteśmy lepiej zorganizowani i gotowi na kolejne wyzwania – podsumował Tomasz Wegner.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.