[ATR] Aktualności Granit Parts

Zmiany w zarządzie Granit Parts

Data publikacji:

Z początkiem stycznia 2022 r. doszło do zmian na szczycie Granit Parts. Zarządzanie spółką przejęli: Maja Działoszyńska i Wojciech Bonarek. Działoszyńska, dotychczas zaangażowana w działalność koncernu AGCO w Polsce, zastąpiła tym samym Piotra Linkowskiego na stanowisku prezesa. Linkowski zaś wszedł do zarządu spółki Fricke Maszyny Rolnicze.

Z dniem 1 stycznia 2022 r. Maja Działoszyńska przejęła obowiązki Piotra Linkowskiego w zakresie zarządzania polskim oddziałem Granit Parts. Wraz z Wojciechem Bonarkiem, odpowiedzialnym za obszary zakupów i logistyki, będzie tworzyć zarząd Granit Polska. Odpowiada w nim za sprzedaż, finanse i controlling oraz administrację. Maja Działoszyńska wcześniej przez 10 lat pracowała w AGCO. Od 2017 roku pełniła funkcję Manager Distribution Management dla wszystkich marek Grupy AGCO w Polsce oraz członka zarządu AGCO Corporation w Polsce.

– Maja Działoszyńska dzięki swojej wieloletniej wiedzy branżowej jest bardzo cennym nabytkiem dla międzynarodowego zespołu zarządzającego Granit Parts. Cieszymy się, że w przyszłości będziemy mogli wspólnie z nią stawiać czoła ambitnym zadaniom w Granit Polska. Życzymy jej wszystkiego najlepszego z okazji rozpoczęcia pracy w Granit Polska i wielu sukcesów w dalszym rozwoju naszej filii w Polsce – mówi Hans-Peter Fricke, partner zarządzający Grupy Fricke, który jednocześnie wszedł do zarządu Granit Polska.

Z kolei Piotr Linkowski, dotychczasowy prezes Granit Polska, dołączył do zespołu zarządzającego spółki Fricke Maszyny Rolnicze. – Dziękujemy panu Linkowskiemu za wieloletnią, pełną zaufania współpracę i z nadzieją patrzymy na jego przyszłą rolę w strategicznym rozwoju naszej działalności jako dilera John Deere w Polsce – dodaje Hans-Peter Fricke

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.