[ATR] Aktualności Schaeffler

Schaeffler - szkolenie w wersji online

Data publikacji:

Sytuacja pandemiczna sprawia, że firma Schaeffler - właściciel marek LuK, INA i FAG, postawiła na szereg szkoleń prowadzonych w interaktywnej formule live.

Zobacz także: Precyzyjnie organicznie

Kolejne z nich, zorganizowane 18 listopada wespół z firmą Kramp, poświęcone zostało tematowi sprzęgieł w traktorach.Szkolenia online prowadzone „na żywo” przynoszą szereg korzyści. W porównaniu z workshop`em stacjonarnym daje to oszczędności związane z kosztami szkolenia czy ewentualnymi przejazdami i noclegami.

Tego typu szkolenia pozwalają nie tylko na uczestnictwo z domu czy warsztatu, ale umożliwiają uczestnictwo całym zespołom mechaników - każdy ma zagwarantowane miejsce i niemalże nieograniczone możliwości zadawania pytań na bieżąco czy też komentowania.

Szkolenia online to również bezpieczeństwo, zarówno uczestników, jak i prowadzących. Warto też wspomnieć o lepszej koncentracji podczas szkoleń dostępnych w formule online - większość uczestników „zdalnych” jest zdania, że lepiej koncentruje się na procesie nauki, a wiedza łatwiej się przyswaja bez dodatkowych bodźców, które pojawiają się w trakcie szkoleń stacjonarnych.

Oglądanie, słuchanie i zdobywanie nowych umiejętności przez mechaników i sprzedawców części zamiennych - to podstawowy cel kolejnego szkolenia firmy Schaeffler. Wystarczy bowiem spojrzeć na jego zakres tematyczny, który objął po kolei: podstawy budowy, hydrauliczne systemy wysprzęglające, wskazówki montażowe (na przykładzie wymiany sprzęgła w MTZ Belarus), diagnozę uszkodzeń oraz przedstawienie napędu osprzętu dodatkowego INA FEAD. Informacji o kolejnych szkoleniach należy szukać na stronie szkolenia.repxpert.pl.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.