Wywiady Aktualności

Cel Argo Polska - najwyższe standardy obsługi

Data publikacji:

Z Tomaszem Kujawskim rozmawia Waldemar Zaremba, dyrektor generalny Argo Polska.

 

    Cel Argo Polska - najwyższe standardy obsługi

    Waldemar Zaremba, dyrektor generalny Argo Polska.

Na koniec III kwartału 2022 r. udział marek Landini i McCormick łącznie wynosi ok. 1,5%. Jakim wynikiem zamkniecie Państwo bieżący rok?
Naszym celem na koniec roku 2022 jest zbliżenie się do poziomu 2%.

Jakie są założenia dotyczące dalszego rozwoju sprzedaży ciągników Landini i McCormick w Polsce?
Głównym założeniem jest rozwój i profesjonalizacja sieci dilerskiej, a dzięki temu systematyczny wzrost udziału rynkowego. Aktualnie posiadamy już umowy z 10 dilerami McCormick oraz 4 marki Landini. Z tej listy 9 firm jest nowych dla naszej współpracy. Najwyższej jakości serwisem i 5-letnią gwarancją chcemy także pokazać, że produkt, który oferujemy spełnia najwyższe standardy światowego rolnictwa.

Na ile powołanie spółki w Polsce poprawiło komunikację na linii klient-diler-fabryka?
Nasz zespół liczy w Polsce już 9 osób - wszelkie procesy biznesowe są prowadzone przez pracowników polskiej spółki. Marketing, serwis, sprzedaż maszyn i części, dział produktu oraz logistyka opierają się całkowicie na polskich strukturach, dzięki czemu możemy tworzyć specyfikacje, rozwiązania i dostawy idealnie skrojone pod polskiego klienta. Na wszelkie tematy serwisowe reagujemy natychmiast, dzięki czemu nasi klienci widzą, jak bardzo angażujemy się aby ich nabytek pracował jak najdłużej i w jak najlepszej kondycji.

W ciągu ostatnich 2 lat sieć sprzedaży ciągników McCormick mocno się zmieniła. Na ile nowi dilerzy są przygotowani do obsługi sprzedażowej i serwisowej nowych ciągników?
Nowi dilerzy w naszej sieci to zawsze firmy o wieloletnim doświadczeniu w obsłudze i serwisie traktorów i maszyn rolniczych, posiadające profesjonalne serwisy. Jednak aby spełnić najwyższe standardy obsługi narzucane przez producenta, uruchomiliśmy w Polsce centrum szkoleniowe o powierzchni prawie 500 m², mieszczące się w Słomczynie koło Grójca, w którym szkolimy zarówno działy handlowe jak i mechaników.

Każdy serwis jest także wyposażony w profesjonalne narzędzia diagnostyczne, a dział części umożliwia ich dostawę w każdym miejscu naszego kraju w ciągu 24 h. Jednym z najważniejszych elementów naszej strategii jest produkcja większości komponentów do traktorów bezpośrednio w naszych fabrykach, dzięki temu wiemy doskonale, jakie rozwiązania i technologie skutecznie pozwalają zapewnić maksymalny bezawaryjny okres eksploatacji.

W 2021 r. na konferencji prasowej zapowiedzieli Państwo budowę sieci sprzedaży 12 dilerów McCormicka i 3-4 Landiniego. Jak wygląda realizacja tych założeń na dzień dzisiejszy i jakie są dalsze plany Argo Polska w tym zakresie?
Tak jak wspomniałem, nasza sieć liczy już 10 dilerów McCormicka oraz 4 Landini. Myślimy jeszcze o pozyskaniu 1-2 kolejnych dilerów, aby tym wynikiem zakończyć bazowe ustabilizowanie sieci dilerskiej w 2023 r. Kolejne zmiany będą czysto kosmetyczne i będą wynikały z naturalnych procesów zachodzących w strukturach sprzedażowych każdej z firm. Naszym głównym celem jest pokrycie siecią serwisową oraz sprzedażową obszaru całego kraju i powoli zbliżamy się do tego celu. Kolejne nowe produkty, które niebawem zaprezentujemy na polskim rynku, z pewnością wymogą kilka kolejnych zmian, ale rdzeń, który już dziś osiągnęliśmy, będzie tym, który zbuduje naszą pozycję na rynku.

Dziękujemy za rozmowę.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.