Gospodarka i rolnictwo

Zjednoczone Królestwo: Na rynku więcej przekąsek mleczarskich

Data publikacji:

Brytyjscy i północnoirlandzcy konsumenci mniej chętnie sięgają po przekąski mleczarskie niż konsumenci na kontynencie europejskim. Jak podaje GlobalData tylko 17% konsumentów w Zjednoczonym Królestwie preferuje przekąski nabiałowe w porównaniu do średnio 25% w Europie. W większym stopniu lubią oni przekąski słodkie i słone niż mleczarskie.

To oznacza, że producenci muszą szukać wielu sposobów na zachęcenie ich do zakupu. Służyć ma temu głębsza analiza rynku i więcej pracy działów badań i rozwoju prowadzonych w celu uplasowania nowych produktów na rynku. Ciekawym krokiem naprzód jest wprowadzenie przez markę Bio-tiful Dairy niespotykanego wcześniej produktu łączącego kefir i twarożek w wersji „on-the-go”.

Jak podaje firma badawcza GlobalData rynek twarożku typu quark (włączywszy fromage frais), to mniej niż 10% rynku jogurtów (bez drinków jogurtowych). Dla nowoczesnych, dbających o zdrowie i wagę konsumentów, takie połączenie (twarożku typu quark i kefiru), może być czymś intrygującym.

Źródło: forummleczarskie.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.