Napęd stanowi trzycylindrowy silnik wysokoprężny LS Korea z filtrem DPF, zgodny z normą emisji spalin Stage V. Jednostka o pojemności 2,4 l osiąga moc 50 KM przy 2100 obr./min. Przeniesienie napędu realizowane jest poprzez wał Kardana oraz dwubiegową przekładnię typu Power Shift. Maszyna wyposażona jest w hydrostatyczny układ jazdy, umożliwiający płynną regulację prędkości w zakresie od 0 do 24 km/h.
Układ hydrauliczny jazdy osiąga wydajność 84 l/min przy ciśnieniu 400 bar, natomiast hydraulika robocza – 31 l/min przy 190 bar. Maksymalna wysokość podnoszenia to 3,22 m, a udźwig roboczy sięga 2,48 t. Masa własna ładowarki wynosi 3,3 t.
Wymiary maszyny: długość całkowita z łyżką to 4,83 m, bez łyżki 3,89 m, szerokość robocza 1,42 m, a wysokość całkowita 2,34 m. Wysokość do siedzenia operatora to 1,25 m.
Układ kierowania realizowany jest za pomocą joysticka z funkcją zmiany kierunku jazdy (przód/tył). Instalacja elektryczna 12 V z akumulatorem 70 Ah i alternatorem 60 A zasila m.in. oświetlenie drogowe, halogeny oraz lampę ostrzegawczą.
W standardzie maszyna wyposażona jest w pełną ramę kabiny z daszkiem, hydrauliczne zabezpieczenie osprzętu, trzecią funkcję hydrauliczną w joysticku, zaczep tylny, wbudowany obciążnik, mocowanie typu Euroramka, łyżkę i widły paletowe. Fotel operatora posiada pasy bezpieczeństwa oraz podłokietnik. Standardowe ogumienie to koła w rozmiarze 19.00/45-17.