Technika Przyczepy rolnicze

Nowoczesna przyczepa hakowa Krampe – wydajność i stabilność

Data publikacji:

Krampe THL 30 L Tridem to przyczepa hakowa o ładowności do 34 ton, wymagająca ciągnika o mocy co najmniej 147 kW (200 KM). Wyposażona jest w regulowany zaczep, pneumatyczne zawieszenie i hydrauliczny system blokady kontenera.

    Nowoczesna przyczepa hakowa Krampe – wydajność i stabilność

Kompaktowa konstrukcja dyszla zmniejsza promień skrętu, a wysokość zaczepu można regulować w zakresie 55–90 cm przy standardowym ogumieniu. Dolny zaczep poprawia stabilność pojazdu. Podwozie wykonano z zamkniętego profilu stalowego o wysokiej sztywności, co obniża masę i ułatwia czyszczenie. Pneumatyczne zawieszenie z automatyczną regulacją wysokości zapewnia komfort jazdy i stabilność przy dużym obciążeniu. Podczas kiprowania układ automatycznie obniża pojazd, zwiększając jego stateczność.

Z osiami BPW

Osie skrętne BPW mają przekrój 150×150 mm i szerokość 2,15 m. Przyczepa jest wyposażona w hamulce bębnowe 410×180 mm oraz 10-śrubowe piasty. Podwyższony siłownik hamulcowy zapewnia większy prześwit i ogranicza narażenie na zabrudzenia. Oświetlenie w technologii LED, w tym tylne lampy zamontowane na osłoniętym wsporniku, zwiększa trwałość i widoczność w trudnych warunkach. 

Hydrauliczna blokada kontenera pozwala na jego zabezpieczenie w dowolnej pozycji i transport jednostek o różnych długościach. Nacisk na zaczep można regulować poprzez przesunięcie kontenera.

Ramię przesuwne umożliwia płynną zmianę kąta podnoszenia kontenerów (22-28o) oraz regulację tylnego wysunięcia podczas kiprowania. Hak o wysokości 1,57 m spełnia normę DIN 30 722. Dwustronne siłowniki ograniczają zużycie oleju, a ich solidna konstrukcja zapewnia stabilność także przy skośnym podnoszeniu. System automatycznie przełącza tryb z kiprowania na podnoszenie kontenera, co pozwala na pełną obsługę z kabiny kierowcy.

Podczas podnoszenia i kiprowania kontenera układ zawieszenia automatycznie wypuszcza powietrze. Zmniejsza to wysokość rolek, co redukuje kąt natarcia kontenera, poprawia efektywność siłowników i zwiększa stabilność pojazdu. System regulacji wysokości utrzymuje stały poziom załadunku, a jego nisko położony środek ciężkości dodatkowo poprawia stateczność.

Siłownik pomocniczy zwiększa siłę kiprowania, zwłaszcza gdy kontener jest maksymalnie wysunięty, odciążając konstrukcję w początkowej fazie podnoszenia. 

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.