Kompaktowa konstrukcja dyszla zmniejsza promień skrętu, a wysokość zaczepu można regulować w zakresie 55–90 cm przy standardowym ogumieniu. Dolny zaczep poprawia stabilność pojazdu. Podwozie wykonano z zamkniętego profilu stalowego o wysokiej sztywności, co obniża masę i ułatwia czyszczenie. Pneumatyczne zawieszenie z automatyczną regulacją wysokości zapewnia komfort jazdy i stabilność przy dużym obciążeniu. Podczas kiprowania układ automatycznie obniża pojazd, zwiększając jego stateczność.
Z osiami BPW
Osie skrętne BPW mają przekrój 150×150 mm i szerokość 2,15 m. Przyczepa jest wyposażona w hamulce bębnowe 410×180 mm oraz 10-śrubowe piasty. Podwyższony siłownik hamulcowy zapewnia większy prześwit i ogranicza narażenie na zabrudzenia. Oświetlenie w technologii LED, w tym tylne lampy zamontowane na osłoniętym wsporniku, zwiększa trwałość i widoczność w trudnych warunkach.
Hydrauliczna blokada kontenera pozwala na jego zabezpieczenie w dowolnej pozycji i transport jednostek o różnych długościach. Nacisk na zaczep można regulować poprzez przesunięcie kontenera.
Ramię przesuwne umożliwia płynną zmianę kąta podnoszenia kontenerów (22-28o) oraz regulację tylnego wysunięcia podczas kiprowania. Hak o wysokości 1,57 m spełnia normę DIN 30 722. Dwustronne siłowniki ograniczają zużycie oleju, a ich solidna konstrukcja zapewnia stabilność także przy skośnym podnoszeniu. System automatycznie przełącza tryb z kiprowania na podnoszenie kontenera, co pozwala na pełną obsługę z kabiny kierowcy.
Podczas podnoszenia i kiprowania kontenera układ zawieszenia automatycznie wypuszcza powietrze. Zmniejsza to wysokość rolek, co redukuje kąt natarcia kontenera, poprawia efektywność siłowników i zwiększa stabilność pojazdu. System regulacji wysokości utrzymuje stały poziom załadunku, a jego nisko położony środek ciężkości dodatkowo poprawia stateczność.
Siłownik pomocniczy zwiększa siłę kiprowania, zwłaszcza gdy kontener jest maksymalnie wysunięty, odciążając konstrukcję w początkowej fazie podnoszenia.