Mocna piątka
Najmniejszy model serii, THA 3.6, oferuje udźwig 2500 kg przy maksymalnej wysokości podnoszenia 5,8 m i 3000 kg do wysokości 5,3 m. Dzięki silnikowi Deutz TD 2.9 L4 Stage V o mocy 55 kW (75 KM), model ten osiąga prędkość 35 km/h. Kompaktowe wymiary i niska masa własna (5000 kg) czynią go ciekawym rozwiązaniem dla zadań w ciasnych przestrzeniach.
Następny w kolejności, model THA 4,5.8, przy maksymalnym udźwigu 4500 kg i wysokości podnoszenia 7,7 m, bardzo dobrze sprawdza się w bardziej ograniczonych przestrzeniach. Ładowarka teleskopowa osiąga 40 km/h i oferuje zaawansowane funkcje zarządzania obciążeniem oraz energooszczędną elektronikę.
Z kolei model THA 4,5.10 to rozwiązanie dla gospodarstw potrzebujących kompromisu między udźwigiem a wysokością. Przy maksymalnym udźwigu 4500 kg i wysokości podnoszenia 9,6 m, maszyna zachowuje stabilność oraz dobrą zwrotność. Maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 km/h. Warto dodać, iż jest tam pełne wyposażenie znane z większych modeli, w tym klimatyzacja oraz zaawansowany system MCTS.
Idźmy jednak dalej. Ładowarka THA 5.8 oferuje tę samą moc i silnik co THA 5.10 (o którym za chwilę), lecz z nieco niższą wysokością podnoszenia – 7,7 m. Przy wysięgu 4,2 m udźwig wynosi 3500 kg. Maszyna zachowuje wysoką zwrotność i prędkość jazdy 50 km/h, co czyni ją odpowiednio skrojoną do zastosowań wymagających większej kompaktowości bez rezygnacji z wydajności.
Serię maszyn dla rolnictwa zamyka model THA 5.10, który wyróżnia się maksymalnym udźwigiem 5000 kg oraz wysokością podnoszenia 10 m. Przy maksymalnym wysięgu 6,2 m udźwig wynosi 800 kg; z kolei przy maksymalnej wysokości podnoszenia (10 m) udźwig wynosi 3000 kg. Silnik FPT N45 Stage V o mocy 125 kW (170 KM) umożliwia osiągnięcie prędkości jazdy do 50 km/h. Cztery koła napędzane i skrętne, w połączeniu z przekładnią CVT-2M, zapewniają pełną kontrolę nad maszyną w każdych warunkach. Standardowe wyposażenie obejmuje klimatyzację, system automatycznego rozpoznawania osprzętu oraz odwracalny wentylator.
Zaawansowane technologie i komfort operatora
Wszystkie modele z serii THA wyposażone są w system MCTS (Magni Combi Touch System) – intuicyjny interfejs dotykowy, który umożliwia zarządzanie funkcjami maszyny, w tym nowoczesnymi dynamicznymi wykresami udźwigu. Wybrane modele posiadają amortyzację kabiny, przyciski skrótów na konsoli sterowania oraz system elektronicznej kontroli obciążenia, który ogranicza zużycie paliwa. Wysoki standard bezpieczeństwa gwarantują również funkcje takie jak retarder silnika oraz zaawansowane systemy poziomowania i przesuwu bocznego wysięgnika.