[ATR] Aktualności

Zielone światło dla spółki joint venture Bosch i BASF

Data publikacji:
Bosch i BASF Digital Farming

Spółka joint venture, utworzona przez firmy Bosch i BASF Digital Farming w celu globalnego wprowadzania na rynek i sprzedaży technologii inteligentnego rolnictwa z jednego źródła, została zatwierdzona przez wszystkie właściwe organy kontroli fuzji. Spółka została zarejestrowana jako Bosch BASF Smart Farming (BBSF) z siedzibą w niemieckiej Kolonii.

Firma będzie dystrybuować swoje rozwiązanie Smart Spraying, które Bosch i BASF opracowują i testują, na rynkach w Ameryce Północnej i Południowej oraz w Europie. Rozwiązanie Intelligent Planting Solution jest już komercyjnie dostępne w Brazylii i Argentynie, a w najbliższej przyszłości w Brazylii będzie wykorzystywać zaawansowaną cyfrową platformę optymalizacji upraw xarvio firmy BASF.

Inteligentna konfiguracja zwiększająca wydajność

Rozwiązanie Smart Spraying umożliwia zautomatyzowaną identyfikację i zwalczanie chwastów w czasie rzeczywistym, w dzień i w nocy. Połączenie zaawansowanej technologii czujników kamerowych i oprogramowania firmy Bosch z inteligencją agronomiczną xarvio umożliwia systemowi Smart Spraying w ciągu milisekund precyzyjne wykrywanie chwastów w rzędach upraw i punktowe stosowanie herbicydów tylko tam, gdzie jest to konieczne.

Unikalna konfiguracja pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie środków, a testy wykazały, że możliwe jest uzyskanie oszczędności rzędu 70%. Możliwe są również większe oszczędności, przy czym zmienność zależy od panujących warunków polowych i presji chwastów na poszczególnych polach. Bosch BASF Smart Farming planuje wprowadzić rozwiązania Smart Spraying w ograniczonej liczbie do końca tego roku.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.