Nowości

Premiera wozu Trioliet Triotrac M1 1700

Data publikacji:

Tuż przed największymi targami branży chowu i hodowli zwierząt EuroTier 2022, które odbędą się od 15 do 18 listopada w Hannowerze, firma Trioliet zaprezentowała swój nowy wóz paszowy. Model Triotrac M1 1700 dostępny jest w dwóch pojemnościach 14 oraz 17 m³, jest przy tym bardzo kompaktowy i zwrotny, dzięki czemu doskonale nadaje się do pracy nawet w niskich budynkach inwentarskich.

    Premiera wozu Trioliet Triotrac M1 1700

Triotrac M to kompaktowy, samojezdny wóz paszowy z pojedynczym pionowym ślimakiem - Twin Stream napędzanym przez przekładnię planetarną. Pasza jest pobierana do ładującego rotora ze zmienną regulacją prędkości za pomocą systemu tnąco-załadunkowego. Maksymalna wysokość wycinania kiszonki wynosi 4,5 m, szerokość cięcia - 1,85 m oraz głębokość - 0,4 m. Możliwości wozu są jednak o wiele większe. Triotrac M może bowiem z łatwością przetwarzać bele okrągłe lub kwadratowe, produkty sypkie, paszę mineralną, a nawet buraki pastewne lub ziemniaki.

Kompaktowa konstrukcja

Wóz paszowy Triotrac M1 1700 napędzany jest silnikiem wysokoprężnym, który znajduje się z tyłu maszyny, jest łatwo dostępny i cichy z poziomu kabiny kierowcy. Maksymalna prędkość do użytku w gospodarstwie wynosi 20 km/h, ale podczas transportu drogowego można uzyskać 35 km/h. Niewielki promień skrętu w połączeniu z 4 kołami skrętnymi sprawia, że ​​Triotrac M jest szczególnie łatwy w manewrowaniu pomiędzy budynkami i przy pracy w kiszonkach.

Jego unikalny system tnący sprawia, że ​​pasza jest przetwarzana czysto i bez zbędnych strat. Wóz może być wyposażony w poprzeczny przenośnik taśmowy z tyłu (AL) lub drzwi wyładowcze po obu stronach (ZK). Dla wersji AL można zamówić łańcuch przenośnika poprzecznego i łańcuch przedłużający, drzwi wyładowcze w wersji ZK mają natomiast zaokrąglony kształt i szerokość ułatwiającą równomierne zadawanie paszy bez przestojów.

Komfortowa kabina

Kabina operatora z otwieranym oknem bocznym i wycieraczkami przedniej szyby jest dobrze wytłumiona, a jej wysokość może być regulowana. Do dyspozycji kierowcy są fotel z zawieszeniem pneumatycznym, sterujący dżojstik w podłokietniku oraz radio. Z dodatkowych usprawnień należy wymienić komputer wagowy Triotronic 7600T z ekranem dotykowym, system Rimote do usług zdalnych oraz kamerę cofania.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.