Szybko i sprawnie
Wszystkie zamówienia złożone do godz. 16 dostarczane są do partnerów Granit Parts kolejnego dnia.
– Po raz kolejny w sezonie prac rolniczych uruchamiamy dla naszych partnerów wysyłki z magazynów w sobotę - przez to docierają one do klientów w poniedziałek, nie zaś we wtorek, jak dotychczas. Obecnie duża część zamówień jest realizowana za pomocą automatycznego systemu wysyłania paczek. Warto także dodać, że z początkiem 2021 r. zwiększyliśmy powierzchnię naszego magazynu w Sadach o kolejne 2 tys. m². Jednocześnie patrząc na obecnie trudną sytuację z dostępnością i z rosnącymi cenami komponentów potrzebnych do produkcji części zamiennych, maksymalnie zwiększyliśmy stany magazynowe. Przez to nasi partnerzy mogą liczyć na nieprzerwane dostawy z Granit Parts
– przekonuje Michał Kamiński.
Granit Parts stawia również na narzędzia ułatwiające pracę partnerów handlowych.
– Większość zakupów realizowanych przez naszych dilerów odbywa się za pomocą rozbudowanej platformy internetowej, służącej do realizacji zamówień, reklamacji czy zwrotów. Nowością w naszym sklepie jest możliwość dodania do „ulubionych” maszyn do których nasi partnerzy najczęściej sprzedają części zamienne. Po wejściu na taką pozycję, wyświetlają się wszystkie dostępne części zamienne, podzielone w łatwy i przejrzysty sposób na różne kategorie - ta funkcja dotyczy zarówno maszyn rolniczych, jak i budowlanych, ogrodniczych oraz leśnych – wyjaśnia Michał Kamiński. – Na platformie dla naszych dystrybutorów przygotowaliśmy mocno rozbudowaną wyszukiwarkę za pośrednictwem której można znaleźć wybraną maszynę i zobaczyć, jakie części do niej są dostępne. Interesujące dla klientów jest na pewno to, że u nas można wyszukiwać po numerach części znajdując dostępne zamienniki. Cały czas udostępniamy tradycyjne drukowane katalogi tak aby ułatwić każdemu dostęp do szerokiej oferty Granit Parts
– dodaje.
Europejski potentat
Rok ubiegły Granit Parts zakończył kilkunastoprocentowym wzrostem przychodów.
– Osiągnęliśmy to mimo, iż 2020 r. upłynął w cieniu pandemii koronawirusa. W szczególności bardzo dobra była dla nas druga połowa ub. roku, która w Polsce przyniosła istotny wzrost sprzedaży - w całym roku 2020 urosła ona o ponad 5%, przekraczając 210 mln zł. Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem zbytu - w całym kraju mamy ponad 2000 aktywnych klientów z którymi współpracujemy i dostarczamy codzienne nasze produkty. Dzięki tym wynikom nadal możemy rozwijać prowadzoną działalność i zapewniać naszym partnerom najwyższe standardy pracy i produkty najlepszej jakości
– mówi Michał Kamiński.