[ATR] Aktualności Claas

Jak wybrać dobrego dilera na przykładzie Contractus Agro?

Data publikacji:

Od początku 2021 r. nowym dilerem marki Claas na Podlasiu jest firma Contractus Agro, wskazująca na jakie elementy należy z perspektywy rolnika zwrócić uwagę, wybierając przyszłego partnera biznesowego.

Współpraca nie kończy się w momencie odebrania maszyny - diler wspiera rolnika m.in. przy zakupie materiałów eksploatacyjnych, przeglądach serwisowych, w optymalizacji i ustawieniach maszyny lub jej naprawach. Odległość lokalizacji oddziału dilera ma znaczenie. Ich duże nasycenie sprawia, że czas reakcji i dojazdu do gospodarstwa jest krótszy, co jednocześnie obniża sam koszt. Firma Contractus Agro ma zaś do dyspozycji 6 oddziałów, w: Sokółce, Łomży, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokim Mazowieckim oraz w Porosłach k. Białegostoku.

Doświadczony dział handlowy

– Zespół firmy Contractus Agro zdobywał doświadczenie w rodzinnej firmie Contractus. Podjęliśmy współpracę z firmą Claas m.in. dlatego, że ma bardzo szeroką ofertę różnych grup maszyn, bardzo popularnych w naszych regionie

– mówi Sławomir Koc, prezes Contractus Agro.

Atutem dilera są bez wątpienia doświadczeni handlowcy.

– Zespół naszych doradców handlowych składa się z 10 osób. W tej grupie aż 7 z nich ma zadanie wspierać klientów w procesie zakupu maszyn. Są to osoby z średnio ponad 6-letnim doświadczeniem, dzięki czemu dokładnie znają specyfikę produkcji rolnej na Podlasiu. W zespole posiadamy również specjalistę ds. logistyki maszyn oraz operatora maszyn demonstracyjnych

– mówi Grzegorz Trojan, dyrektor handlowy Contractus Agro.

Ponadto, firma planuje zatrudnić dodatkowe osoby, w tym eksperta ds. rolnictwa precyzyjnego. Pomocna w ich pracy będzie bez wątpienia flota maszyn demonstracyjnych - poza tym diler może skorzystać ze wsparcia w tym zakresie ze strony Claas Polska.

 

Profesjonalny serwis

Contractus Agro wyposażona jest w dużą flotę samochodów serwisowych „uzbrojonych” w pełen pakiet narzędzi, dzięki czemu zapewnia wysoką skuteczność obsługi. – Pracuje w nim 20 specjalistów, których średnie doświadczenie wynosi 12 lat. Na błyskawiczną reakcję pozwala nam zdalny system „Remote Service”, umożliwiający odczyt wielu danych z maszyny.

Od początku stycznia bieżącego roku przeszliśmy intensywny program szkoleń i jesteśmy gotowi na obsługę serwisową i wszelkie naprawy gwarancyjne maszyn Claas – mówi Kamil Łupiński, szef serwisu Contractus Agro. Co więcej w sezonie żniwnym, diler prowadzi dyżury żniwne od lipca do października siedem dni w tygodniu, przez całą dobę.

Szeroki wybór części

Cechą pożądaną u dilera jest też łatwy dostęp do części zamiennych.

– Wielu naszych specjalistów rozwija swoje doświadczenie od ponad 15 lat, dzięki temu zdecydowanie łatwiej jest nam zaplanować i utrzymywać dostępność części w magazynach naszych oddziałów. Jednocześnie prowadzimy całodobowe dyżury w okresie żniwnym. Łańcuch logistyczny przygotowany przez Claas Polska zapewnia dostawę na następny dzień roboczy. Podkreślę, że w okresie żniw, dniem roboczym jest również sobota i niedziela

– mówi Mariusz Korzecki, kierownik działu części Contractus Agro.

Dodatkowe udogodnienia

Rolnicy często liczą, że diler odbierze maszynę używaną w rozliczeniu.

– Szerokie możliwości odkupu oraz sprzedaż maszyn używanych umożliwia nam Centrum Maszyn Używanych Claas Polska. Możemy również zaoferować maszyny używane z zagranicy. Umożliwia nam to jeszcze szerszą możliwość znalezienia maszyny, dopasowanej do jego indywidualnych potrzeb i budżetu

– mówi dyrektor handlowy Contractus Agro.

 

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.