Aktualności

Burel Group przejmuję firmę Frandent

Data publikacji:

Z początkiem lipca br. Burel Group, właściciel marek Sky Agriculture, Sulky I Prolog nabył większościowy pakiet udziałów w firmie Frandent, z siedzibą w Osasco we Włoszech, która projektuje i produkuje maszyny rolnicze. 

    Burel Group Przejęcie firmy Frandent

Umowa przewiduje późniejszy zakup w 2025 roku pozostałych udziałów należących jeszcze do założyciela, Ezio Bruno. Inwestycja ta jest częścią projektu „Farming Together”, która ma na celu rozwój Grupy Burel w Europie. Przejęcie jest wynikiem współpracy, która rozpoczęła się w 2001 r. Frandent produkuje dla marki Sulky brony wirnikowe o szerokości od 3 do 8 m.

Dawniej producenci siewników nie produkowali bron wirnikowych i odwrotnie. Pojawienie się siewników punktowych zmusiło producentów do zaoferowania rozwiązań łączących siewniki i brony. Dlatego też Grupa Burel zwróciła się w 2001 r. do włoskiej firmy Frandent z zamiarem zaoferowania zintegrowanych agregatów uprawowo-siewnych. Od początku współpracy Frandent wyprodukował ponad 10 tys. bron wirnikowych dla marki Sulky. Frandent jest również znany z szerokiej gamy maszyn zielonkowych. Firma specjalizuje się w produkcji 23 modeli przetrząsaczy i zgrabiarek o szerokości od 2 do 8,4 m.

Umowa ta pozwala Ezio Bruno, właścicielowi i dyrektorowi firmy, zabezpieczyć i podtrzymać działalność przedsiębiorstwa. Pozwala również firmie Sulky zapewnić długoterminową produkcję bron wirnikowych współpracujących z siewnikami Tramline, Master, Progress i TF.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.