Oparty na konstrukcji sprawdzonego modelu Starliner, kombajn C5305 (ze zbiornikiem o pojemności 4600 l), napędzany jest 6-cylindrowym, 175-konnym silnikiem Deutz. Charakteryzuje go konwencjonalny system omłotu, oparty na 8-cepowym bębnie o średnicy 600 mm i szerokości 1,11 m (prędkość regulowana w zakresie 420-1220 obr./min), współpracujący z klepiskiem (kąt opasania 121°, powierzchnia młócenia 0,72 m²), którego szczelina robocza regulowana jest niezależnie na wlocie i wylocie. Efektywną separację ziarna zapewniają także zamknięte, 5-klawiszowe, 4-kaskadowe wytrząsacze na łożyskach kulkowych, o łącznej powierzchni 5,1 m². Wśród rozwiązań mających wpływ na kondycję ziarna warto zwrócić uwagę m.in. na podsiewacz, szeroki wentylator turbinowy, duże sita czy system DGR z minimłocarniami wirnikowymi, który domłaca niedomłoty i podaje odzyskane ziarna z powrotem na podsiewacz. Kombajn Deutz-Fahr wyposażony jest w hydrostatyczny, 3-zakresowy układ napędowy, a do sterowania kombajnu służy wielofunkcyjna dźwignia umożliwiająca także obsługę głównych funkcji hedera (komputer CCM). Podczas pokazu model C5305 skosił 2,5 ha kukurydzy, a zużycie paliwa wyniosło 36,6 l.
Tomasz Kujawski