Aktualności

Rozszerzenie programu Pöttinger

Data publikacji:

Firma Pöttinger uzupełnia swoje portfolio produktów dla nowoczesnej uprawy roślin - jest to możliwe za sprawą przejęcia włoskiej firmy MaterMacc. Dzięki temu dotychczasowy program siewników austriackiego producenta zostanie rozszerzony o technikę siewu precyzyjnego.

    Rozszerzenie programu Pöttinger

Zatrudniająca obecnie ok. 80 osób firma MaterMacc, z siedzibą w San Vito al Tagliamento w północnych Włoszech, znana jest przede wszystkim z technologii siewu precyzyjnego, mechanicznej i pneumatycznej technologii siewu. Specjalnością firmy są bez wątpienia podciśnieniowe siewniki punktowe, które cechuje wiele zalet, spośród których najważniejsze są: bogactwo wersji i opcji, wysoka jakość i trwałość oraz innowacyjne rozwiązania techniczne skutkujące dobrą precyzją siewu. 

Przedsiębiorstwo MaterMacc znalazło się na „celowniku” firmy Pöttinger, gdyż koncentruje się ona na poszukiwaniu nowych technologii dla swoich stałych rynków. Austriacy postawili sobie za cel wykorzystanie synergii w celu dalszego rozwoju istniejących technologii przy jednoczesnym zachowaniu ich wysokich standardów. 

Pöttinger stawia na ciągłość i przejmie cały personel oraz fabrykę, wykorzystując w ten sposób dotychczasowe doświadczenia MaterMacc. Z kolei dalsze plany są takie, że póki co marka, organizacja sprzedaży, sieć serwisowa i zaopatrzenie w części zamienne pozostaną bez zmian. Oczywiście Pöttinger wniesie do firmy MaterMacc swoje know-how.

Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.