Rama podwozia wozu asenizacyjnego została wykonana z zamkniętych kształtowników o wymiarach 200×120 i grubości 8 mm ze specjalnymi wzmocnieniami i jest oparta na resorowanym zestawie kołowym typu tandem przystosowanym do jazdy z prędkością do 40 km/h. Cała konstrukcja beczkowozu (z wyjątkiem osi i zawieszenia) jest ocynkowana ogniowo, a zastosowanie w układzie jezdnym specjalnego układu sterującego tylną osią skrętną ułatwia manewrowanie wozem. Sterowane wysięgnikiem ramienia ssawnego o kąt 320° jak również możliwością opuszczania i podnoszenia o kąt +/- 27°, odbywa się za pomocą napędów elektrohydraulicznych i pneumatycznych uruchamianych z kabiny ciągnika za pomocą panelu sterującego. Takie rozwiązanie zapewnia łatwy i szybki dostęp do miejsc zasysania zarówno ze zbiorników naziemnych jak i podziemnych. Z panelu sterującego można również sterować przełącznikiem kompresora w pozycje ssanie/tłoczenie, otwierać zasuwę główną, załączać mikser na urządzeniu rozlewającym oraz rozkładać ramiona aplikatorów: naglebowego i doglebowego. Pozostałe napędy. . .
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj wydanie specjalne atr express 20/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę