Większy komfort i zaawansowana technologia
Nowe modele T5 Dual Command wyposażone są w skrzynię biegów Dual Command 24F/24R, która oferuje 4 biegi z trzema zakresami, dwubiegowy powershift oraz elektroniczną zmianę przełożeń. Nowością jest automatyczna blokada mechanizmu różnicowego i napęd na 4 koła, który włącza się automatycznie, ułatwiając skręcanie na uwrociach. Zmodernizowany przedni WOM ze sprzęgłem w kąpieli olejowej działa bezobsługowo, co podnosi efektywność i wszechstronność.
Odświeżony design ciągników T5 obejmuje nowe osłony silnika i nowy wydech w kształcie litery U, co zapewnia operatorowi niezakłóconą widoczność do przodu. Opcjonalny pakiet świateł LED oraz „charakterystyczne” światła tego typu zwiększają bezpieczeństwo i widoczność, zarówno na drodze, jak i w terenie.
Komfort operatora został podniesiony dzięki zawieszeniu kabiny Comfort Ride, które zapewnia płynniejszą jazdę. Cyfrowy zestaw wskaźników ułatwia odczyty informacji, a rosnące zapotrzebowanie na technologie rolnictwa precyzyjnego sprawiło, że ciągniki T5 mogą być wyposażone w telematykę oraz pełen zestaw systemów automatycznego prowadzenia, w tym terminal dotykowy IntelliView 12 oraz złącze Isobus klasy 2. Dane maszyny, w tym lokalizacja i stan pracy, można monitorować w czasie rzeczywistym za pomocą platformy New Holland FieldOps, dostępnej globalnie.
Bezpieczeństwo i wsparcie użytkownika
Nowa generacja T5 Dual Command to także wyższy poziom bezpieczeństwa i wsparcia dla operatora. Platforma New Holland FieldOps umożliwia wizualizację danych agronomicznych oraz zdalny podgląd wyświetlacza w kabinie, co pozwala na monitorowanie pracy wielu maszyn jednocześnie. Dzięki temu rolnicy mogą łatwiej zarządzać operacjami w czasie rzeczywistym, co zwiększa efektywność i precyzję prac polowych.
Pierwsze egzemplarze nowego ciągnika T5 Dual Command mają trafić do dilerów New Holland jeszcze pod koniec 2024 roku.