/// ARTYKUŁ SPONSOROWANY ///
Koniec wiosny to dobry moment, żeby zadbać o stan techniczny maszyn rolniczych, a tym samym zminimalizować ryzyko awarii podczas żniw i zbiorów. Bo trzeba pamiętać, że najważniejsza batalia w roku toczyć się będzie w warunkach, które są wyzwaniem dla każdego pojazdu mechanicznego. Wysokie temperatury, duże zapylenie i praca bez przerwy przez wiele godzin - z tym mogą nie poradzić sobie tzw. “budżetowe” oleje i środki smarne.
Optymalne wsparcie zapewnią jedynie produkty dedykowane rolnictwu, stworzone na bazie najwyższej jakości surowców i według dobrze przemyślanych receptur. Takie, jak rodzina FUCHS AGRIFARM, którą tworzą:
- oleje silnikowe AGRIFARM MOT;
- oleje przekładniowe AGRIFARM GEAR;
- oleje hydrauliczne AGRIFARM HYDRO oraz AGRIFARM HYDRATEC;
- oleje wielofunkcyjne typu AGRIFARM UTTO oraz AGRIFARM STOU;
- smary AGRIFARM HITEC.
Dlaczego warto wybrać się na zakupy właśnie teraz? Bo trwa promocja! Klienci, którzy nabędą produkt FUCHS AGRIFARM o pojemności min. 5 l i zarejestrują go na stronie www.olejeagrifarm.pl, nagradzani są unikatowymi upominkami. Przygotowano dwie kategorie prezentów.
- Za zakup oleju lub środka smarnego FUCHS AGRIFARM o pojemności od 5 do 10 l, można otrzymać specjalnie zaprojektowany, emaliowany kubek z limitowanej kolekcji.
- Gdy kupi się olej lub środek smarny FUCHS AGRIFARM o pojemności powyżej 10 litrów, nagrodą jest królewskie leżaki z nadrukiem.
Promocja potrwa maksymalnie do 31.07.2025 r. Radzimy się jednak pospieszyć, bo organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia akcji, gdy wyczerpie się pula nagród.
Letnia kampania FUCHS AGRIFARM nie tylko przypomina o konieczności zadbania o sprzęt przed szczytem prac polowych oraz podpowiada optymalne rozwiązania w tej kwestii. To także sposób na uhonorowanie całej grupy zawodowej i próba rozprawienia się z mitami i stereotypami. Król Pól to synonim współczesnego rolnika, który umiejętnie - niczym dobry władca - zarządza swoim areałem oraz zasobami. Ponieważ rolnicy zwykle podchodzą do życia z dużym dystansem, kampanii nadano lekką, humorystyczną formę. Warto dodać, że Król Pól powrócił po przerwie, bo był on już bohaterem letniej kampanii FUCHS AGRIFARM w roku 2024.
Więcej informacji o promocji, znaleźć można na stronę https://olejeagrifarm.pl/ oraz w mediach społecznościowych marki FUCHS (https://www.facebook.com/FUCHSOILPL; https://www.instagram.com/fuchs_polska/).