Nowy ciągnik od Landini wyposażony został w 4-cylindrowy silnik FPT o pojemności 3,4 l z turbiną z intercoolerem oraz elektronicznym wtryskiem paliwa Common Rail o mocy 75 KM. Najlepszy w tej klasie moment obrotowy 375 Nm uzyskiwany przy 1400 obr./min zapewnia znakomitą siłę uciągu i łatwość użytkowania nawet w trudnych warunkach. Jednostka napędowa spełnia oczywiście wymagania europejskiej normy emisji spalin Stage V.
Zastosowano tutaj technologie EGR, DOC, DPF, zrezygnowano natomiast z układu SCR (AdBlue), co znacznie obniżyło koszty eksploatacji maszyny. Za przenoszenie napędu odpowiadają 2 typy skrzyń biegów. Do wyboru są: One Power Four 24 + 24 z półbiegiem Hi-Lo lub T-Tronic 46 +16 z półbiegami H-M-L.
Układ hydrauliczny z podwójną pompą zapewnia przepływ maksymalny 56 l/min dla obsługi osprzętu roboczego, natomiast 34 l/min skierowane są do obsługi układu kierowniczego ciągnika.
Bezkonkurencyjna wszechstronność
Wysoka wszechstronność ciągnika to również zasługa dedykowanego ładowacza czołowego Landini, który może być łatwo obsługiwany poprzez ergonomiczny dżojstik. Co ważne, konstrukcja ładowacza nie ogranicza prześwitu ciągnika jak i jego kąta skrętu.
Zastosowanie 2 azotowych akumulatorów pomiędzy siłownikami zapewnia ładowaczowi pewną amortyzację oraz poziomowanie. Bezpieczeństwo na drodze gwarantuje system IBS Integrated Brake System, łączący tylne hamulce z przednimi. Hamulce załączają się proporcjonalnie do siły nacisku, a droga hamowania została zredukowana nawet o 50%.
Kabina Total View
Czterosłupkowa kabina operatora ma zwiększoną powierzchnię szyb, obniżony dach z przezroczystym szyberdachem i zapewnia bardzo dobry widok na cały obszar roboczy. Dzięki zastosowaniu 4 silentbloków uzyskano również znaczną redukcję wibracji oraz doskonałą izolację akustyczną wnętrza.
Elementy sterujące są ergonomiczne i dobrze rozmieszczone, koło kierownicy można regulować w dwóch płaszczyznach.