[ATR] Aktualności kubotaKeestrackJoskin

Krótkie wiadomości z branży

Data publikacji:
ciągnik

Znana z mobilnych maszyn do kruszenia i przesiewania firma Keestrack ogłosiła przejęcie firmy Goldoni. Marka ta została założona we Włoszech w 1926 r., a w 2015 r. została częścią Arbos Group. Pod koniec 2020 r. Goldoni wszczęła procedurę wygaszenia produkcji.

W 2020 r. Kubota osiągnęła przychody w wysokości 14,31 mld euro, czyli o 3,5% mniej niż w roku poprzednim. Mimo to kierownictwo koncernu z dużym optymizmem patrzy na sytuację rynkową w roku bieżącym - oczekuje, że w 2021 r. sprzedaż wzrośnie o ok. 10,6%. W najbliższych latach Kubota zamierza koncentrować się na wykorzystaniu ogniw paliwowych i elektryfikacji maszyn.


26-28 Września - W tych dniach ma odbyć się tegoroczna edycja Demopark, czyli największa europejska wystawa plenerowa dla branży architektury krajobrazu. Jak przekonuje dyrektor wystawy dr Bernd Scherer, będzie to „wystawa bez istotnych ograniczeń z powodu pandemii”.


Firma Joskin podsumowała cyfrową edycję Pro Days - w ciągu zaledwie kilku dni stronę poświęconą temu wydarzeniu odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób. W efekcie producent postanawia dalej intensyfikować swoją działalność „w sieci”. Strona internetowa daje bowiem możliwość zwiedzania w pełni wirtualnego salonu wystawowego o powierzchni ponad 14 tys. m² (zakładka - zwiedzanie fabryki) czy korzystania z tzw. oferty miesiąca.


Firma HBT Roltrac z siedzibą w Kroczycach na Górnym Śląsku rozszerza swoją ofertę. Firma specjalizująca się m.in. w sprzedaży maszyn rolniczych i komunalnych podpisała właśnie umowę o rozpoczęciu współpracy z marką Iseki. – Dokładnie nasz obszar działania obejmuje Małopolskę, a także część województw: świętokrzyskiego i śląskiego – wyjaśnia Bartłomiej Nędza, współwłaściciel firmy HBT Roltrac.


Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.