My AVR to proste w obsłudze narzędzie online, które pozwala całkowicie samodzielnie skonfigurować wszystkie maszyny z gamy AVR wraz z ich dostępnymi opcjami. Prezentowany konfigurator oparty został na sprawdzonym już narzędziu, którego od lat używają dealerzy firmy AVR do sporządzania ofert sprzedażowych. Po zakończeniu procesu konfiguracji, sprzedawca otrzymuje plik w formacie PDF z opisem oferty i podstawową ceną standardowej maszyny, a także z niezbędnymi objaśnieniami, zdjęciami i cenami wybranych opcji.
Taką ofertę przedstawia się następnie klientowi, a po jej przyjęciu, za pośrednictwem Strefy Dealera można poprzez kilka kliknięć dokonać zamówienia. Narzędzie dilerskie AVR zostało wysoko ocenione przez klientów. Z tego powodu, jak mówi Stefaan Dierickx, dyrektor sprzedaży i marketingu AVR, firma chce udostępnić teraz publiczne funkcje konfiguratora, aby każdy klient otrzymał w pełni zindywidualizowaną ofertę, dostosowaną do potrzeb jego uprawy, gleby i wydajności.
Intuicyjna obsługa
Konfigurator My AVR jest bardzo szczegółowy, a jednocześnie prosty w obsłudze. Pozwala na wybór pomiędzy pięcioma głównymi kategoriami produktów firmy, począwszy od kultywatorów, sadzarek i rozdrabniaczy łęcin, aż po kombajny zbierające oraz urządzenia magazynowe. Następnie należy wybrać typ maszyny oraz zaznaczyć żądane opcje wyposażenia. Inteligentny system nie pozwala na błędną konfigurację, ponieważ wbudowane algorytmy automatycznie zapewniają, że można łączyć tylko te opcje, które można łączyć również w rzeczywistości. Wybrana oferta jest wzbogacona o czytelny opis oraz zdjęcia, które można powiększać. Końcowy wynik konfiguracji przesyłany jest do użytkownika pocztą.
Cyfrowa transformacja w firmie AVR wspomaga zarówno dilerów jak i klientów. Proces realizacji zamówienia odbywa się całkowicie poprzez technologie cyfrowe, a wszelkie informacje o produktach są dostępne cały czas dla dilerów w Strefie Dilerskiej AVR. Należy podkreślić, że strefa ta ciągle się rozwija poprzez uzupełnianie jej o nowe przydatne funkcje i moduły.
Dla dilerów stworzono również cyfrowy system Service Connect, który usprawnia procesy związane z obsługą klienta i realizacją usług gwarancyjnych. Wreszcie, jest jeszcze AVR Connect czyli platforma internetowa, która pozwala łączyć i wizualizować dane z maszyn do sadzenia, zbiorów itd. oraz łączyć je z innymi dostępnymi informacjami, także z maszyn innych producentów.
Dzięki temu rozwiązaniu, rolnik może łatwiej podejmować trafne decyzje dotyczące np. sposobu sadzenia, pomiaru zebranego plonu itd. Stefaan Dierickx zapowiada również dalsze inwestycje w rozwój cyfrowych platform, aby zapewniać rozwiązania jeszcze bardziej zorientowane na klienta.