[ATR] Wywiady [ATR] Aktualności John DeereWanicki Serwis

Jutro dilera na przykładzie firmy Wanicki Serwis

Data publikacji:

W ramach strategii Diler Jutra 3.0 firma John Deere zdecydowała o kolejnych zmianach w sieci sprzedaży. Swój obszar działania rozszerza m.in. firma Wanicki Serwis, której dyrektor zarządzający Michał Dejneka w rozmowie z Grzegorzem Antosikiem przybliża kwestie związane z wdrażaniem tej strategii.

Zmniejszenie ilości dilerów przy jednoczesnym zwiększeniu ich możliwości działania i efektywności - to główny element programu „Diler Jutra”. Jak w chwili obecnej wygląda wdrażanie tej strategii w firmie Wanicki Serwis?

Nasz rynek jest dla marki John Deere bardzo ważny, a ponieważ „Diler jutra” sprawdził się już na wielu rynkach, program jest wprowadzany w Polsce w sposób bardzo świadomy. Ma to zapewnić klientom firmy najwyższe standardy obsługi.

W firmie Wanicki Serwis od samego początku mamy ustalone wysokie standardy, które zakładają obsługę klienta na najwyższym poziomie w każdym aspekcie naszej działalności. Chodzi tu nie tylko o sam produkt, ale też o kompleksową obsługę klienta, począwszy od profesjonalnego podejścia działu handlowego w etapie oferowania i sprzedaży, jak i maksymalną obsługę po sprzedaży. Mam tu na myśli zarówno obsługę serwisową na najwyższym poziomie, ale również dostęp do części zamiennych w najatrakcyjniejszych cenach.

Nasze zdalne systemy wsparcia serwisowego oraz zdalny monitoring maszyn pozwalają zaoszczędzić naszym klientom sporo czasu i pieniędzy, a programy rozszerzonej gwarancji Powergard zapewniają spokój i bezpieczeństwo pracy przez cały cykl życia produktu. Są to działania i procesy wdrażane przez John Deere od dłuższego czasu i kontynuowane oraz rozwijane w oparciu o potrzeby rynku i zadowolenia klientów.

Strategia programu „Diler jutra” stawia przed nami nowe wyzwania, dlatego wprowadzamy innowacyjne rozwiązania oparte na już wcześniej zdobytych i sprawdzonych doświadczeniach. Przykładem może być tutaj zdalna obsługa maszyn oraz systemu stałego monitoringu i optymalizacji pracy. W kwestii rozwiązań wewnętrznych wiele sprowadza się do przepływu informacji pomiędzy działami i ludźmi.

Każdy nasz pracownik ma informacje o produkcie, o zaawansowaniu prac serwisowych itd. Klient zawsze uzyskuje niezbędne informacje, w tym także do rozwiązań niestandardowych. Przepływ informacji umożliwia przenikanie się systemów producenta, dilera i naszych struktur wewnętrznych. John Deere jest naszym głównym partnerem, ale jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, także niestandardowe.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom każdego klienta, dostarczamy ofertę kompleksową np. jesteśmy w stanie oferować ubezpieczenia i finansowanie produktów. Prowadzimy też współpracę z kluczowymi producentami systemów nawadniających branży Agro, a nasza oferta stale się rozrasta z uwagi na fakt, iż na nowych terenach mamy gospodarstwa o różnym profilu i specyfice. Inwestujemy też w nowe technologie i rozwijamy współpracę z dostawcami nowoczesnych rozwiązań wspierających rolnictwo m.in. z firmą Metos oraz wieloma innymi.

Dużo maszyn John Deere’a jest fabrycznie wyposażonych w specjalne systemy do zbierania i obróbki cyfrowych danych. My dzielimy się z klientami wiedzą, jak w praktyce wykorzystywać nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Dzięki temu osiągają oni wymierne korzyści w postaci zredukowanego czasu prac polowych, mogą określić optymalny czas prac oraz wskazać miejsca wymagające np. lepszego nawożenia.

Wszystkie dane z maszyn są gromadzone w darmowym Centrum Operacyjnym, gdzie klienci mają stały monitoring floty (zarówno John Deere, jak i marek konkurencyjnych) oraz całego gospodarstwa. To kolejny element naszej strategii ukierunkowanej właśnie na wsparcie klienta.
 

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.