Technika

Agroselnet dobrze obserwuje rynek

Data publikacji:

Wielkopolska firma Agroselnet to znany oraz ceniony na naszym rynku producent i dystrybutor części zamiennych do maszyn rolniczych. Specjalnością firmy są części metalowe i gumowe do kombajnów buraczanych i doczyszczarek, choć oferowany asortyment jest znacznie szerszy, obejmujący również pozycje do kombajnów ziemniaczanych, sieczkarni samojezdnych czy maszyn uprawowych.

Oferowane przez Agroselnet części robocze to ciekawa alternatywa dla części oryginalnych. Szczególnie dbamy o jakość produktów, które muszą być niezawodne w okresie kampanii. Chcemy zapewnić spokój naszym klientom.

Produkujemy części o jakości odpowiadającej oryginałom, a dla szerokiej gamy produktów nieporównywalnie wyższej. W przypadku części do kombajnów buraczanych czy sieczkarni należy pamiętać, że ich wymiana oznacza nie tylko stres, ale i bardzo kosztowny przestój w pracy.

Oznacza to, że części muszą być sprawdzone jakościowo. A wszystko to, przy dobrze usytuowanych cenach, sprawia, że nasza oferta jest bardzo korzystna na rynku - mówi Anna Bąk, prezes zarządu spółki Agroselnet.

Naprawdę długa żywotność

Agroselnet zajmuje się produkcją części charakteryzujących się znacznie większą odpornością na ścieranie. Jest to zasługaą stosowania najlepszych gatunków stali trudno ścieralnych, zrobotyzowanej technologii napawania oraz implementacji wkładek ze spiekanego węglika wolframu.

– Części zamienne wzmacniamy przez napawanie drutem i proszkiem, czyli tzw. PTA. W przypadku kluczowych pozycji, takich jak np. lemiesze do kombajnów buraczanych, stosujemy dodatkowo płytki widiowe - mamy na to specjalny patent. Jaki to przynosi efekt? Zwykły lemiesz w standardowych warunkach atmosferycznych wystarczy na ok. 60 ha, w przypadku jego napawania uzyskujemy już 100-150 ha, a z dodatkowym wzmocnieniem możemy wydłużyć jego trwałość nawet do 450 ha

– przekonuje Anna Bąk.

Asortyment ciągle rozwijany

Filozofia działania wielkopolskiego przedsiębiorstwa zakłada elastyczne podejście i szybkie reagowanie na potrzeby rynku. – Odwiedzamy największe targi rolnicze, np. Agritechnikę w Hanowerze, gdzie zawsze pokazywane są najnowsze maszyny.

Obserwujemy ten rynek, współpracujemy z producentami, ale przede wszystkim mamy kontakt z klientami, którzy są bezpośrednimi użytkownikami maszyn. Klienci zgłaszają, które pozycje są najbardziej potrzebne, jakie części są trudno dostępne czy zużywają się w największym stopniu, wskazując, gdzie możemy poprawić jakość oryginału.

To właśnie nasi klienci nieustannie motywują nas do wprowadzania nowych produktów, przynoszą rysunki, wzory, proponują zmiany. Połączenie technologii, która zapewnia jakość, z uważnym słuchaniem potrzeb naszych klientów jest kluczem do sukcesu i rozwoju firmy. Praktycznie każdego roku wprowadzamy nowe produkty do oferty. Łącznie możemy zaoferować ok. 2 tys. różnych pozycji – zwraca uwagę Szymon Szymlet, przedstawiciel firmy.

Co oczywiste, firma Agroselnet, zatrudniająca w szczycie sezonu ok. 50 osób, planuje nie tylko dalsze rozszerzanie oferty, ale także zwiększenie powierzchni magazynowej, co ma ułatwić przechowywanie towaru i zapewnić jego dostępność w kluczowym momencie kampanii. Jednym z celów w 2022 roku jest też przeniesienie działu inżynierskiego w okolice Poznania. W tym przypadku chodzi bowiem o ułatwienie w pozyskiwaniu wykwalifikowanej kadry.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.