Dokładny i czysty zbiór zielonki gwarantuje sprawdzony, 6-rzędowy wahliwy podbieracz z dwustronnym sterowaniem krzywki, znakomicie kopiujący nierówności terenu dzięki zastosowaniu umieszczonej centralnie, z tylu podbieracza, dodatkowej rolki koła kopiującego, która może wychylać się do 50 mm. Taka konstrukcja podbieracza zapewnia zawsze zbiór czystej paszy, nawet gdy jest bardzo grząsko, bo podbieracz nie zapada się w głębokich śladach pozostawianych przez ciągnik.
W parze z czystością zbioru współgra zwiększona o 20% przepustowość przyczep. To efekt zastosowania mocnej przekładni wstępnej rotora, o wydajności zwiększonej o 10%, dostosowanej do mocy 300 KM, a także samego rotora o średnicy 800 mm, napędzanego obustronnie szerokokątnym wałkiem przenoszącym moment do 2300 Nm (reakcja sprzęgła bezpieczeństwa). Rotor z 8 rzędami palców o grubości 10 mm, wykonanych z drobnoziarnistej stali Durostat, podaje zielonkę z dużą siłą na nową belkę nożową Power Cut, wyposażoną w większą liczbę (45 zamiast 39) asymetrycznie rozmieszczonych, indywidualnie zabezpieczonych noży, zapewniającą sieczkę o teoretycznej długości 34 mm. Belkę nożową wyróżniają poza tym takie opatentowane rozwiązania, jak mechanizm wychylania Easy Move, ułatwiający konserwację i wymianę noży, dostępne w opcji podwójne noże TwinBlade, gwarantujące dwa razy dłuższy okres użytkowania, a także automatyczna ostrzałka AutoCut.
Solidna skrzynia
Transport 60 lub 65 m³ ładunku (pojemność użytkowa) umożliwia solidna skrzynia z mocnymi profilami ścian bez pałąków, z opcjonalnymi linkami dachowymi zwiększającymi pojemność i zabezpieczającymi przed wypadaniem lżejszy materiał (siano, słoma). Atutem nowych modeli Torro Combiline jest ustawiana hydraulicznie dwufunkcyjna klapa przednia, która pozwala szybko zmienić przyczepę silosową w objętościową do transportu materiału.
Dzięki obniżeniu z przodu podłogi rusztowej o 15 cm możliwe jest zastosowanie ogumienia 800/45 R26.5 (standard 600/50 R22.5), przy zachowaniu maszyny w poziomie. Zebrany materiał przenosi do tylnej części przyczepy wzmocniony przenośnik na łańcuchach z ogniwami o grubości 10 mm. Dzięki automatyce załadunku z dwoma punktami pomiaru istnieje możliwość kontrolowania zagęszczenia zbieranej paszy, z prostą regulacją za pomocą sprężyn. Wielofunkcyjna ściana tylna, zapobiegająca gubieniu materiału, zapewnia sprawny rozładunek przyczepy, który jest jeszcze szybszy i bardziej równomierny w modelach w wersji D, z dwoma (trzeci w opcji) spiralnymi walcami dozującymi.
W standardzie maszyny mają podwozie typu tandem (nośność 18 t) na resorach parabolicznych, z osią skrętną (biernie), górny dyszel (nacisk 2 t) oraz sterownik Power Control. W wyposażeniu opcjonalnym są m.in. różne warianty podwozia, ogumienia i dyszla, sterowanie wymuszone osi, bezprzewodowy sterownik Power Control lub terminal Isobus CCI.