Napęd i system kierowania
Model ten jest standardowo wyposażony w skrętne wszystkie koła, a tylna oś z funkcją wspomaganego skrętu osiąga kąt skrętu 20°, co odpowiada promieniowi 4,2 m. Dodatkowo dostępne są różne tryby kierowania oraz manualna kontrola tylnej osi.
Traktor napędza silnik FPT o pojemności 4,5 l, generujący 175 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm, co czyni Lintraca 160 LDrive najmocniejszym modelem Lindnera w historii. Moc przenoszona jest przez bezstopniową skrzynię biegów TMT-14 opracowaną wspólnie z firmą ZF. Zintegrowane zarządzanie mocą automatycznie dopasowuje pracę silnika i przekładni. Funkcja „Smart Lift” optymalizuje ustawienia przy pracy z ładowaczem czołowym. Traktor oferuje cztery prędkości WOM: 540, 750, 1000 i 1400 obr./min.
Główne cechy techniczne obejmują: zawieszenie planetarne z pojedynczym wahaczem kół, maksymalne obciążenie osi przedniej 4,5 t i tylnej 7,5 t, przy dopuszczalnej masie całkowitej 11 t. Standardowe ogumienie to 600/65 R38 z tyłu i 480/65 R28 z przodu. Hydraulika ma wydajność 120 l/min, z oddzielnym obiegiem dla układu pracy/sterowania i przekładni. Maksymalna siła podnośnika tylnego wynosi 7 t, przewyższając osiągi dotychczasowego najmocniejszego Geotraca.
Wyposażenie techniczne i komfort kabiny
Kabina została całkowicie przeprojektowana: jest o 30% większa niż w poprzednich modelach, wyposażona w amortyzowane siedzenia, zawieszenie przednie i pojedyncze zawieszenie kół, a także w nowy podłokietnik zintegrowany z panelem dotykowym do sterowania funkcjami pojazdu. Oprócz klasycznego regulatora LDrive dostępny jest nowy dżojstik LDrive do bardziej bezpośredniego sterowania podczas transportu. Komfort pracy podnosi klimatyzacja, ogrzewanie oraz pakiet zimowy z podgrzewaną szybą przednią, lusterkami bocznymi i siedzeniami.