Kamil Muryjas, Agroplast
W ciągu 40-letniej działalności wypracowaliśmy efektywny model dystrybucji produktów oraz współpracy z kontrahentami. W ostatnich latach postawiliśmy również na dynamiczny rozwój eksportu. Jednym z etapów realizacji strategii eksportowej było utworzenie własnych oddziałów handlowych w Niemczech i na Ukrainie, które działają w formie spółek. Pozwoliło nam to poprawić jakość obsługi klientów, jak również usprawniło kwestie logistyczne w tych krajach...
Robert Szepietowski, dyrektor generalny Euromilk
Są to największe targi rolnicze na świecie, można spotkać tam odwiedzających z całego świata więc dla nas jest to doskonała okazja żeby zaprezentować się na arenie międzynarodowej. Dlatego też traktujemy to dosłownie jako okno na świat, tym bardziej że mamy produkty które mogą sprawdzić się w wielu krajach, regionach i warunkach. Dodatkowy atut to lokalizacja, która, biorąc pod uwagę cały glob, jest stosunkowo blisko nas. Ułatwia to logistykę oraz inne działania związane z uczestnictwem na tej imprezie...
Firma Inter-Tech po raz kolejny przygotowuje się do targów w Hanowerze.
Anna Jankowska, prezes Inter-Tech
Każde targi są swoistym „oknem na świat”. Dają bowiem możliwość do rozmów z ludźmi, wymiany doświadczeń, a ponadto nieustannie czegoś uczą. Nie da się ukryć, że targi w Hanowerze uważane są za jedne z najważniejszych i największych w branży rolnej w całej Europie. Pozwalają zaprezentować produkty szerokiej rzeszy odbiorców, zaistnieć w ich świadomości, pokazać potencjał i innowacyjność..
Magdalena Placek, Jagoda JPS
Targi Agritechnica są przede wszystkim „oknem na świat” ponieważ przyciągają wystawców i odwiedzających z różnych krajów i regionów. Dzięki temu stanowią miejsce do nawiązywania kontaktów międzynarodowych. Jagoda JPS jako wystawca może pozyskać potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i dystrybutorów z różnych części świata, co otwiera możliwość ekspansji na nowe rynki...
Firma Komfort w tym roku nie odczuła spadku sprzedaży.
Krzysztof Klimas, Komfort
Pomysłem na funkcjonowanie jest po prostu działanie, dbanie o klienta, śledzenie rynku i konkurencji, bycie ekspertem w danej dziedzinie. Myślę, że teraz nie można niczego planować, po prostu trzeba iść z czasem, mieć oczy szeroko otwarte i szybko reagować. Kolejnym pomysłem i działaniem, które podjęliśmy, jest udział w największej wystawie rolniczej na świecie Agritechnica 2023...
Łukasz Leśniak, dyrektor działu handlu Agro, Pronar
Targi Agritechnica są najważniejszym eventem w branży maszyn Agro na świecie, dlatego większość producentów maszyn planuje to wydarzenie jako „kamień milowy” dla rozwoju firmy, biorąc pod uwagę swoje innowacyjne rozwiązania i wprowadzanie nowych trendów...
Eksport w bieżącym roku osiągnie ok. 65% udziału w całej sprzedaży SaMASZ.
Karol Wdziękoński, dyrektor sprzedaży i marketingu SaMASZ
Uczestnictwo w Targach Agritechnica jest pewnego rodzaju oczywistością dla każdego liczącego się producenta maszyn rolniczych. My uczestniczymy w każdej edycji od 2009 r. Targi są okazją do spotkań z naszymi dystrybutorami z całego świata, obserwacji trendów i sytuacji w branży, zacieśniania relacji, a także sposobem na premierę długo wyczekiwanych przez klientów maszyn...
Marta Iskra, Schmidt Machinery
Targi Agritechnica stanowią dla nas okno na świat, choć nie jest to główne narzędzie promocyjne, zajmujące około 20% naszej strategii marketingowej. W tegorocznej wystawie kładziemy przede wszystkim nacisk na prezentację naszych najnowszych produktów, w tym szczególnie na nowość - model 4350a. Nasza strategia działania na rynku europejskim i innych kontynentach opiera się na współpracy z wieloma partnerami biznesowymi, co umożliwia nam skuteczne dotarcie do różnych sektorów i regionów...