Bogato w standardzie
W ślad za tymi inwestycjami postępuje stopniowe rozszerzanie asortymentu, w którym pojawiły się m.in. wprowadzone w 2022 r. przyczepy z przesuwną ścianą RamBody.
– Naszą najnowszą propozycją jest zaś model ProBody 760 na podwoziu tandem, z wanną o długości 8 m, szerokości 2,32 m i wysokości aż 2 m, bez żadnych dodatkowych nadstawek jak w przyczepach BigBody. Jest to masywna, bardzo stabilna i uniwersalna przyczepa ze sztywną konstrukcją wykonaną ze stalowych, zamkniętych prostokątnych rur, którą z powodzeniem można wykorzystać do transportu obornika czy odwozu buraków. Przyczepa sprawdza się również w towarach objętościowych, takich jak zrębki drzewne lub sieczka z kukurydzy. Dzięki nachylonej ścianie przedniej mieści maksymalnie nawet 40 m³ ładunku – mówi Mariusz Szczesiak.
Ofertę firmy Krampe tworzą obecnie wywrotki skorupowe BigBody (dmc – 16-34 t, pojemność skrzyni – 15,7-50,1 m³), w tym w wersji Carrier o znormalizowanej specyfikacji (dmc od 16 do 24 t, pojemność skrzyni od 15,7 do 40 m³), cieszące się rosnącym zainteresowaniem modele z serii RamBody (dmc – 22-34 t, pojemność transportowa – 36,3-52,5 m³, przyczepy budowlane (w wersjach SK, HD i HP (16-34 t, 10,3-17,7 m³), a także przyczepy hakowe SHL i THL (14-31 t).
– Wszystkie pojazdy posiadają homologację europejską. Również z uwagi na to wyposażone są w: osie BPW, hydrauliczne klapy, zawory do regulacji siły hamowania, a także w zawieszenie pneumatyczne, które zalecamy z uwagi na znacznie wyższy komfort jazdy – przekonuje Mariusz Szczesiak.