Zobacz także: Zbiór i uprawa
Kierownictwo firmy zwraca uwagę, iż rodzimy dla Fendta rynek niemiecki odnotowuje w 2020 r. wzrosty - od stycznia do sierpnia br. urósł bowiem o prawie 6%, do 21,2 tys. sztuk. W tym sezonie marka Fendt jest na nim liderem, z nieco ponad 23-procentowym udziałem w rynku. Warto jednak zwrócić uwagę, że pozycja rynkowa rośnie wraz z kolejnymi przedziałami mocy - w przypadku ciągników powyżej 200 KM jest to już 40,1%, zaś ponad 400 KM - prawie co drugi ciągnik reprezentuje markę Fendt.
Spoglądając na inne rynki europejskie, warto zwrócić uwagę na stabilną sprzedaż, a nawet rosnące zainteresowanie w takich krajach jak: Szwajcaria, Szwecja, Austria i Polska. Na drugiej szali plasują się jednak rynki odnotowujące spadki, nierzadko nawet dwucyfrowe, takie jak: Francja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Norwegia, Czechy, Węgry i Rumunia. Ogólnie rzecz biorąc, na całym kontynencie oczekuje się ograniczenia wolumenu sprzedaży ciągników rolniczych o 6%, do 160 tys. osób. Marka Fendt zamierza osiągnąć udział w rynku na poziomie 10%.