– Naszym priorytetem jest zmniejszenie poziomu niepewności wśród naszych klientów i wspólne przejście tego trudnego czasu epidemii. Działamy tak, żeby klient mógł szybko i bez zbędnych kroków zmniejszyć obciążenia finansowe w najbliższych 3 lub 6 miesiącach – podkreśla Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing. – Drugim aspektem aktualnych działań jest profilaktyka. Wprowadziliśmy takie zasady pracy, które zwiększają bezpieczeństwo współpracy dla naszych klientów, pracowników i partnerów biznesowych. Zmniejszamy możliwość rozprzestrzenienia się wirusa - w pierwszej kolejności dbamy o nasze wspólne bezpieczeństwo. Działamy razem, z naszymi klientami, partnerami – dodaje.
Santander Leasing ogranicza negatywny wpływ epidemii na działania z dilerami pojazdów oraz maszyn i urządzeń. Przygotowane są konkretne rozwiązania do tych podmiotów, m.in. rezygnacja z przewidzianych w umowach dodatkowych odsetek lub kar. Jeśli diler nie zrealizuje założonych planów sprzedażowych, Santander Leasing daje możliwość wydłużenia terminu płatności odsetek kwartalnych w pożyczce finansującej stok nawet o 90 dni. Dodatkowo wydłużona do 90 dni została możliwość spłaty częściowej lub całkowitej przedmiotów finansowania, dla których zbliża się termin rotacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 06/2020 - zamów:
bezpłatny egzemplarz lub prenumeratę