Pomimo działań prewencyjnych oraz podjętej kampanii szczepienia na całym świecie, scenariusz na najbliższe miesiące jest nadal niepewny. SDF stawia zatem na bezpieczeństwo swoich pracowników, dilerów i klientów, na czym koncentruje się od początku pandemii w 2020 r.
– Bezpieczeństwo było naszym priorytetem od samego początku pandemii i w odniesieniu do aktualnej sytuacji podjęliśmy trudną decyzję o rezygnacji z udziału w targach. Działamy w całkowicie nowej erze biznesu opartego na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, które dają możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami, z jednoczesnym zachowaniem dystansu społecznego.
- deklaruje Massimiliano Tripodi, dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji SDF.
Równocześnie oznacza to, iż SDF będzie kontynuował inwestycje w narzędzia cyfrowe i komunikację marketingową wykorzystywaną do prezentacji produktów i usług dla klientów branży rolniczej. Oczywiście koncern monitoruje rozwój pandemii w każdym z krajów, oczekując powrotu do bezpośrednich spotkań z klientami i dilerami.