Z tego powodu BKT wyposażyło swoje zakłady produkcyjne w liczne środki, jak np. zdystansowanie się pracowników, a także wykorzystanie niektórych urządzeń i struktur do oddzielenia jednostek roboczych i miejsc pracy, budowę mieszkań dla pracowników, którzy mogą w ten sposób uniknąć korzystania z transportu zbiorowego, instalację czujników temperatury ciała czy też ustanowienie badań lekarskich dla wszystkich pracowników na początku zmiany, z lekarzem zawsze obecnym w każdym obiekcie.
Siedziba główna indyjskiego koncernu BKT w Bombaju - od czasu przyjęcia przez rząd obostrzeń sanitarnych - została zamknięta, ale obsługa klienta i wsparcie sprzedaży zawsze działały z wykorzystaniem pracy zdalnej.
Te same metody zostały przyjęte również dla spólki BKT Europe i działań obejmujących logistykę, pomoc techniczną, marketing, obsługę klienta i wsparcie sprzedaży. Zakład promocyjny w Seregno (północne Włochy) nie odnotował żadnego spowolnienia i pozostaje w stałym kontakcie z europejskimi klientami OEM, obsługując każdą sytuację z możliwie najszybszym serwisem.
Partner „Tractor of the Year”
Firma BKT poinformowała o podpisaniu 4-letniej umowy o współpracy z organizatorami corocznego konkursu „Tractor of the Year”. – Jestem entuzjastycznie nastawiona do tego projektu. Nie mogę się doczekać jego rozpoczęcia. TotY jest prawdziwą instytucją i punktem odniesienia w świecie rolnictwa, jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej grupy. Mamy wiele do zaoferowania, jeśli chodzi o świat opon, niezbędny element systemu maszynowego - skomentowała Lucia Salmaso, dyrektor generalny BKT Europe.