Europejskie magazyny koncernu CNH działają jak dotychczas, przestrzegając wytycznych wprowadzonych przez lokalne rządy dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa. W nieco odmiennej sytuacji pozostaje jedynie magazyn w Modenie, który aktualnie koncentruje się tylko na obsłudze zamówień „pilnych”. Zwiększymy wydajność magazynu w Modenie w nadchodzących tygodniach, jeśli tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19.
Podobnie transport części działa jak dotychczas. W większości przypadków nie ma opóźnień w porównaniu z normalnym czasem dostawy, jedynie we Francji, wczesne dostawy (przed 8 rano) zostały zawieszone. Dostawy drogą lotniczą na terenie Europy zostały zwiększone, aby zagwarantować krótki czas oczekiwania.
Działy dealer parts support oraz sprzedaży i marketingu pracują zdalnie, aby zapewnić taki sam poziom usług i wsparcia jak dotychczas. Dzięki rozwiązaniu jakim jest praca zdalna wszyscy pracownicy i współpracownicy chronią swoje zdrowie. Otwarte pozostają punkty dilerskie. Poza tym dla klientów, którzy potrzebują wsparcia dedykowani pracownicy są dostępni pod telefonem. Jednocześnie, dział wsparcia technicznego pracuje zdalnie, aby efektywnie wspierać dilerów i klientów, zwłaszcza w czasie rozpoczęcia sezonu na terenie całej Europy.
Dział CNH Industrial Aftermarket Solutions jest gotowy wspierać dilerów i klientów w terenie - jeśli chodzi o działania serwisowe, przestrzegając przy tym wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.
Obecnie zawieszone zostały stacjonarne szkolenia techniczne. W to miejsce komórka koncernu CNH zapewnia wiele kursów i szkoleń online dostępnych na WebAcademy. Organizowane są wirtualne sesje szkoleniowe, aby mechanicy pozostawali na bieżąco oraz nabywali nową niezbędną wiedzę techniczną.