Większość sprzedanych nowych ciągników pochodziła od indyjskiego producenta International Tractor Limited (ITL). Jego eksportowa marka Solis jest jedyną marką w pierwszej piątce, która zwiększyła sprzedaż. Do końca 2023 r. statystyki pokazały 712 ciągników, co odpowiada udziałowi w rynku na poziomie 13,4%.
Jednak maszyny indyjskiego producenta ciągników i kombajnów Preet (+49%) odnotowały największy wzrost, a 76 z nich jest obecnie używanych w portugalskim rolnictwie. Drugi co do wielkości kawałek tortu (12,1%) należy do zeszłorocznego lidera rynku - New Hollanda, który jednak odnotował spadek o ponad 14%.
Podobnie jak w poprzednim roku, miejsca 3., 4. i 5. zajęły marki Kubota (9,1%), John Deere (8,5%) i Deutz-Fahr (7,6%), pomimo dwucyfrowych procentowych spadków sprzedaży. Wśród dziesięciu najlepszych marek największy wzrost odnotowały Lamborghini (+12,6%) i kompaktowe ciągniki LS z Korei Południowej (+35,4%).