Aktualności

Trimble i Horsch to partnerzy w dostarczaniu rozwiązań autonomicznych

Data publikacji:

Firmy Trimble i Horsch ogłosiły współpracę w zakresie opracowywania rozwiązań umożliwiających autonomię w rolnictwie, której celem jest stworzenie przyszłości dla autonomicznych maszyn i przepływów pracy w branży.

    horsch leeb

Współpraca wykracza poza autonomiczne sterowanie maszynami, takimi jak opryskiwacze samojezdne, zmierzając w kierunku pełnej automatyzacji pracy od biura do pola. Współpraca ta integruje doświadczenie firmy Trimble w zakresie autonomii w systemach prowadzenia, planowania ścieżek i automatyzacji procesów w polu z flotą maszyn Horsch.

Pierwsza faza przyniesie automatyzację założonego planowania, kontroli maszyn i wyzwań logistycznych, przed którymi stoją operatorzy opryskiwaczy, aby poprawić wydajność maszyn i zmniejszyć liczbę błędów operacyjnych. Funkcja ta może znacznie zmniejszyć obciążenie kierowcy, jednocześnie pozwalając mu interweniować w dowolnym momencie. W dłuższej perspektywie technologia ta stworzy podstawy do obsługi w pełni autonomicznych maszyn.

– Wyjątkowa możliwość dzięki tej współpracy nie polega na tym, że przedstawiamy utopię przyszłości, ale na tym, że krok po kroku zmierzamy w kierunku autonomii w pragmatyczny, konsekwentny sposób. Uważamy automatyzację w rolnictwie za jedną z naszych kolejnych kluczowych technologii, a naszym celem jest ostateczne dostarczenie platformy różnorodnych aplikacji, które pomogą rolnikom sprostać wyzwaniom przyszłości

– skomentował Theo Leeb, dyrektor zarządzający w firmie Horsch.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.