Aktualności

Agrotech 2025: Rekordowa liczba zwiedzających i wzrost zamówień

Data publikacji:

Według organizatora, 80 tys. osób odwiedziło targi techniki rolniczej Agrotech oraz towarzyszące im targi przemysłu drzewnego Las-Expo, które odbyły się w dniach 14–16 marca 2025 roku w Kielcach. Z deklaracji wielu wystawców wynika, że poszczególne dni targów obfitowały w konkretne transakcje.

    Agrotech 2025: Rekordowa liczba zwiedzających i wzrost zamówień

W tym roku targi zgromadziły 520 firm z 20 krajów, które prezentowały swoje rozwiązania na powierzchni 68 tys. m², obejmującej 10 hal wystawienniczych oraz teren zewnętrzny. Widoczne było zainteresowanie rolników inwestycjami w park maszynowy.

Podczas targów tradycyjnie przyznano szereg medali – złote krążki otrzymały m.in.: ciągnik Fendt 107 V Vario, kombajn zbożowy New Holland CR 11, ciągnik Case IH Quadtrac 715, ładowarka teleskopowa Merlo Turbofarmer 30.7CD, ciągnik Deutz-Fahr 7250TTV Agrotron, kultywator KBO 300 firmy ROL/EX czy dwuspadowa hala firmy Skavska Hale.

Nowa inwestycja

Warto dodać, iż już po zakończeniu targów rusza strategiczna inwestycja w rozbudowę Targów Kielce. Firma Strabag zrealizuje projekt nowej hali wystawienniczej o powierzchni 15,5 tys. m² na parterze oraz 3 tys. m² na antresoli. Łączna powierzchnia obiektów zamkniętych wzrośnie z 38 tys. do 52 tys. m². Nowa hala zostanie ukończona latem 2026 roku, a wystawcy Agrotechu będą mogli skorzystać z niej podczas edycji w 2027 roku.

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.