Ilość pierwszych rejestracji spadła już o ponad 1800 jednostek w 2022 roku. Podczas gdy w 2021 r. w Hiszpanii zarejestrowano ponad 11 100 ciągników, w ub. roku było to tylko 8779 nowych ciągników.
Sam John Deere stanowił ponad 20% tej liczby - będąc po raz kolejny najlepiej sprzedającą się marką w Hiszpanii. Jednak w 2023 r. na rynek wprowadzonych zostało tylko 1926 zielono-żółtych ciągników, co oznacza dwucyfrowy spadek.
Na miejscu 3. nastąpiła zmiana - Fendt był w stanie zdobyć brązowy medal, chociaż liczba nowo zarejestrowanych ciągników również spadła do 628.
Kubota, która w ub. roku zajęła miejsce 3., poniosła największe straty w pierwszej dziesiątce (-34,7%) i w rezultacie spadła na miejsce 6. Jedynie Valtra (+3,9%) i Kioti (+1,8%), marka południowokoreańskiego producenta Daedong Industrial, były w stanie wprowadzić na hiszpański rynek więcej ciągników niż w poprzednim roku.