Marka Fendt wywalczyła swoją pozycję lidera, dostarczając dokładnie 6140 maszyn, co stanowi imponujący wzrost o ponad 15% i ponad 20-proc. udział w rynku. John Deere, jego tradycyjny rywal, musiał zatem opuścić miejsce 1. W porównaniu z poprzednim rokiem liczba nowo zarejestrowanych zielono-żółtych ciągników zmniejszyła się o dobre 8% do 5899 sztuk, co oznacza, że udział w sprzedaży ponownie spadł poniżej poziomu 20% (19,4%). Deutz-Fahr był w stanie zapewnić sobie 8,2% rynku, skutecznie broniąc miejsca 3. Claas (+5,5%) uzyskał ponad 2000 nowych rejestracji i awansował z miejsca 5. na 4. Numerem 5. w niemieckim rankingu jest teraz Kubota (+3,5%). Ubiegłoroczna czwarta pozycja Case IH/Steyr (-16,2%) przeszła do historii. Obie marki muszą zadowolić się miejscem 6. w obecnym rankingu, wyprzedzając swoją siostrzaną firmę New Holland.
W Niemczech dominuje zatem grupa AGCO (marki Fendt, Valtra i Massey Ferguson), która łącznie odpowiada za 8847 jednostek, co daje amerykańskiej grupie 30% udziału w rynku, z czego ponad 2/3 przypada na markę Fendt. John Deere uplasował się na miejscu 2. z 5899 nowo zarejestrowanymi ciągnikami i udziałem w rynku wynoszącym nieco ponad 19%. CNH Industrial z 3370 ciągnikami osiągnęła udział w rynku na poziomie nieco ponad 11%. Ze swoimi czterema markami ciągników Deutz-Fahr, Same, Hürlimann i Lamborghini, Grupa SDF zajmuje miejsce 4. wśród grup i wprowadza na rynek łącznie 2853 ciągniki, co stanowi udział w sprzedaży na poziomie 9,4%.