Aktualności

Agromix/Amazone - Dni Pola w Lipsku

Data publikacji:

W kolejnym wyjeździe do fabryki Amazone w Lipsku - w ramach organizowanych rokrocznie Polskich Dni Pola - tradycyjnie uczestniczyła również redakcja atr express. Niemiecki producent w dniach 27-28 maja zaprezentował wyniki prowadzonych doświadczeń polowych, a także nowoczesne technologie w produkcji roślinnej.

    maszyna na poluMarek Korbashala, wystawa

Firma Agromix z Rojęczyna po raz kolejny zabrała do fabryki w Lipsku grupę kilkudziesięciu rolników (której towarzyszyli goście zaproszeni przez firmę Tech-Kom). Dwudniową wizytę klientów wielkopolskiej firmy rozpoczęło zwiedzanie lipskiej fabryki, należącej od 1998 r. do Amazone.
Teren wokół fabryki w Lipsku stanowi od wielu lat doskonałe miejsce dla prawdziwego poligonu doświadczalnego, z którym mierzą się maszyny Amazone, wykorzystywane także do prowadzenia od blisko 20 lat doświadczeń polowych z różnymi wariantami uprawy roli i roślin. Nowe koncepcje maszyn i bazujące na nich technologie są badane we współpracy z instytutami naukowymi w różnych warunkach produkcyjnych.
Po wizycie w fabryce i spotkaniu teoretycznym (m.in. wykład prof. Marka Korbasa z IOR w Poznaniu na temat ochrony i chorób upraw) doskonałym zwieńczeniem w saksońskiej fabryce Amazone były pokazy polowe, w których zaprezentowano m.in. kompaktową bronę talerzową Catros+ 03 2TX, zaczepiany agregat uprawowy Ceus 6000 2TX Super, kultywator Cenius 5003-2TX Super z XTender 2200, zestaw uprawowo-siewny Cataya 3000 Super - odbył się także pokaz pracy opryskiwacza samojezdnego Pantera 4503.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.